3D Masters 2010 is in Venlo !!!!

3DMasters

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]3-Day (Fri, Sat, & Sunday) Passes[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
The most efficient way to buy if you are going to make a weekend of it.
[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]£26.00[/FONT]​
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Friday 23 July passes[/FONT]
Morning Practice, Set Manoeuvres and the Legendary Friday Evening & Night Flying.
[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]£6.00[/FONT]​
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Saturday 24 July passes[/FONT]
Masters and Experts Freestyle and Experts Music, Synchro Competition and Demonstrations plus Evening & Night Flying
[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]£12.00[/FONT]​
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Sunday 25 July Passes[/FONT]
Masters Music, Synchro Competition and Demonstrations plus The Finals and Awards Ceremony
[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]£15.00[/FONT]​

Je komt helemaal vanuit Curacao, en je komt op Donderdag.....
Dan is de wedstrijd nog niet begonnen hoor !!!

Maar wel een aanrader voor diegenen die toch al in de buurt zijn.
Tegen het einde van de middag wordt het veld vrijgegeven voor oefenen.
Alles moet dan staan zoals het safety net en dergelijke zodat de dudes hun generale repetities kunnenn doen.
Dit heb ik voor het eerst gezien in Spanje. Spectaculair en je komt helemaal in de sfeer :-D

Nou nou Walter dat zijn toch niet de minste die je in "huis" hebt gehaald,mijn complimenten hiervoor.Ik kan niet wachten om deze jongens aan het werk te zien!:p

Nou de delegatie vanuit Steenwijk heeft ook geboekt..
Konden het natuurlijk niet na laten nu de top van de top zo dichtbij komt.
Komen natuurlijk de 3 dagen met de camper als uitval basis..
Weet niet of er meer campers gaan komen want dan zou het leuk zijn als er een camper plek op een van de weilanden omringend wordt gemaakt..
Campers zijn meestal wel compleet selfsupporting qua water en stroom.
IK zag ook al een Camper overnachting in de buurt maar das toch weer 6 Km verderop en das net te ver lopen..

Valt er trouwens ook nog ergens wat te vliegen buiten het event om?
Als ik zoveel geweld heb gezien is het soms leuk ontspannen met mijn heli of fixed wing...
Zie me niet voor groot publiek vliegen maar draai met de heli toch al lekker mee..

Wordt er dan vliegbrevetten vereist?

Kan bijna niet wachten tot het juli is..

Benno

De dagen zijn volgepropt van 09:00 tot 24:00. 3D until you drop.
Ik denk dat de maximale pauze 2 min. zal zijn omdat iemand op het veld loopt om zijn geprakte heli te halen, want dat zul zeker ook zien.

Vrij vliegen is er niet bij op of nabij het veld.
Op de hei zelf mag je nergens vrij vliegen en hierop zullen we ook toezien.

En wij zeiden altijd tegen elkaar: "Maar goed dat ik mijn heli niet bij me heb." "Ik zou hem door het enthousiasme direct prakken."

Weet niet of er meer campers gaan komen want dan zou het leuk zijn als er een camper plek op een van de weilanden omringend wordt gemaakt..
Campers zijn meestal wel compleet selfsupporting qua water en stroom.
IK zag ook al een Camper overnachting in de buurt maar das toch weer 6 Km verderop en das net te ver lopen..

Er is helaas geen Camper faciliteit buiten de campings om.
De parkeerplaatsen zullen ook vol zitten en er zijn geen weilanden in de buurt.
Dit is allemaal Hei waar je niet op komt tenzij je 3DM piloot bent.
Dan toch maar een BOB aanwijzen om naar de camperplaats te rijden:celebrate:

Sterk deelnemersveld!

Weer een hoop nieuwe namen, waar je geen peil op kunt trekken en natuurlijk bekende namen en kanshebbers Hägele, Osbourn, Zarfati en Jetschin als die 'm een keer niet in de grond duwt. Tevens veel runner ups van de Experts van vorig jaar met onze Bas voorop met startnummer 2, hou dit nummer vast!!! :-)

Het wordt een mooie wedstrijd met veel spanning en super flights!

Greetz,

Michiel

Whoehw! Ik kreeg al kippenvel alleen door te kijken naar die pagina!

avfq0h.jpg

Iedereen heeft t vast al gezien, maar dat moet toch zo f*cking cool zijn om tussen te staan!
Ik heb er mega veel zin aan!

Groenten,
Tjerk ;)

PS: eindelijk de Dave Fisher met pensioen!!!!

Laatst bewerkt:
gastje van 10 jaar bij de Masters!? Naam komt me wel bekend voor, vliegt die gozer op het niveau van zijn oudere vliegmaten? Respect:D

>kanshebbers Hägele, Osbourn, Zarfati en Jetschin, ...

Ja dat zijn de EU toppers maar vergeet de Amerikanen niet, Jamie Robertson, Kyle Dahl en Nick Maxwell. Die laatste mocht van mij vorig jaar de freestyle ronde winnen in Spanje, maar ja dan had ie wel geen 5minuten moeten vliegen, werd 'm zwaar aangerekend.

Ben eens benieuwd of Tareq Al Saadi zich dit jaar aan de 3min regel houdt...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hou er wel rekening mee dat we Jurrien dit jaar de top in gaan juichen dus maak je borst maar nat ... ik denk dat dit jaar de meeste spirit ooit gaat geven. Ik hoop je te zien op 28 maart bij de opening van het seizoen tijdens de BIG Meeting Almere... (als het weer goed is natuurlijk)

Hoi Mannen,

Uiteraard vlak de Amerikanen niet uit, maar de ervaring leert dat ie het meestal niet zo goed doen. Omdat ze vaak het complete pakket missen, vooral FTM is niet hun sterkste kant. Maar we zijn weer een jaar verder en er zijn een paar nieuwe gezichten waaronder Curtis' oogappel, dus dat wordt leuk!

Greetz en Bas en Jurrien oefen ze!

Greetz,

Michiel.

Back