3D MINI LASER

• Topicstarter Topicstarter djnoorland
  • Startdatum Startdatum
D

djnoorland

Guest
hoi
ben al enige tijd op zoek naar een 3D mini laser tekening
wie kan mij er mee helpen
ik wil er voor betalen

groeten jurgen :D :?: :?:

sorry ik had het niet in de gaten
ik dacht dat de eerste advertentie
niet goed was gegaan

jurgen

ik weet niet of jurgen nu al een tekening heeft maare ik ben er ook wel benieuwd naar weet iemand er eentje :?: :?: :?:

ik ben nog maar een beginner in het bouwen
en autocat kan ik niet printen
de tekening die ik zoek is voor electro vliegen
ik wil er voor betalen als iemand een bestaande
tekeningen voor mij wilt copieeeren :oops:

ik heb een tekening.... en ook wel een adres waar ik op ware grote (A0-formaat) kan printen en kopieren.... moet ik ff checke wat het gaat kosten... printen en daarna versturen... laat ik nog ff horen...

ik weet niet hoeveel vliegervaring je hebt maar de minilazer is behoorlijk snel en direct op de roeren.

Groeten Halmar

dat ben ik helemaal met je eens Halmar....

je mini lazer vliegt vrij kriebelig... je moet toch wel het een en ander aan vliegervaring hebben om er fatsoenlijk mee te kunnen vliegen... het is absoluut geen rolroertrainertje :wink:

harstikke mooi als je dat voor mij kan regelen daar ben ik erg blij mee LAAT ME EVEN WETEN WAT HET GAAT KOST, over de vlieg ervaring die heb ik wel [ ik kan vrij wel alles met een rino en een holiday vliegen] maar naar een tijd je wil je weer iets anders en het bouwen van een vliegkist vind ik ook erg leuk! :D

kijk ook eens naar dit model :
f5.jpg

http://www.flymodels.co.uk/

Topic over dit vliegtuig : http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3640&postdays=0&postorder=asc&start=0

Je kan zo de tekening in pdf downloaden en printen :) erg simpel en goed gebouwd toestel, voor de beginnende bouwer en ervaren vlieger zou ik maar zeggen :)

ik hou het in gedachten maar als iemand toch misschien een
3D mini LAZER tekening heeft en voor mij zou willen copieren
natuurlijk tegen een vergoeding!!
zou ik wel heel gaaf vinden!! :D :!: :!:

Back