3D monster

nou de oorzaak van de drift in de servo's gevonden, verschillende expo's in dual rayr .

verder in dx8 forum :-)

bart
 
Toch echt pas als de sneeuw weg is en het boven de 10 graden is :-)
Drift probleem tussen dualrate is opgelost :)
Heb de prop adapter binnen, heb er maar twee besteld, zijn van scorpion

Dus as inkorten en monteren en proef draaien met een 20x8 Xoar pjn :-)

Bart
 
En ik vond deze
[URL="
29 S 140E von Sebart - YouTube[/URL]

op 6s en ik weet zeker dat de mijn lichter is en meer power krijgt :-)

Bart,




Uhhh dat is goed gevonden...... kijk is 1 pagina terug bij mijn reactie....:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zo net even gemeten ~110A en 6.5 kg statische kracht, met een Xoar 20 x 9 pjn.
zit te twijfelen of ik naar 21 x 8 moet of 22 x 8. Denk dat de 22 net iets te veel is.
kist weegt met die unster rond de 3.7 kg. motor wordt wel heel warm, regelaar niet,
zal dus nog wat moeten tweaken met de timing. hoop dat het wat minder warm kan.

Bart,
 
Laatst bewerkt:
nee, ik brand mijn vingers niet maar ik vind het net iets te warm, moet de timing nog tweaken, naar max vermogen, dan is hij als het goed is ook het efficiëntst. maar dat zullen we dan wel zien. hij stonk wel aardig :-)
 
wel een goede om te onthouden is alle hitte die geproduceerd word is verloren stroom :-(

ik vind het echt een mooie kist met een mooie setup goed bezig! :-)
 
zo eerste vlugje achter de rug, en toen begon het te regenen, ging heerlijk, beetje koppeling naar het het hoogte roer, moet er dus nog bij gemixt worden. maar niet op rol volgens mij. 4 tot 5 minuten gevlogen, 3100 mah er uit dus dat ziet er ook goed uit. de landing was ook mooi, dit ding blijft vliegen, dus was het een punt landing geworden zonder uit rollen :-)

roling harrier is makkelijk, ik zal wel even moeten wennen aan de minimale uitslag die daar nodig is. Pull out mag iets meer zijn, maar is genoeg. Heel makkelijk van meskant naar up line. wingover perfect. Flat spin was nog niet lekker, moet even kijken of dat aan mij lag :-). Hoveren alleen hoog gedaan
voelt ook goed. vlieg heel langzaam. Zwaarte punt moet volgens mij echt niet verder naar achteren, dus is dit toch echt het lichtste wat je hem kunt bouwen. Vliegtuig zal met dit gewicht niet makkelijk vliegen als er een briesje of meer staat. Maar tot nu toe, een heerlijk aankoop :-)

Bart
 
iets boven half gas., de pullout is echt wel netjes, geen raket.
De kist is nog steeds niet volledig uitgetrimd, maar het vliegt echt lekker.
Moet van dual rate naar triple rate. De volle uitslagen heb je eigenlijk nooit nodig, en ik ben toch gewent om bij veel dingen 1 of 2 assen vol uit te sturen. Op het moment vlieg ik bijna niet, ander leuke dingen.

Bij veel wind kun je beter een ander kist hebben.

Bart
 
Omdat de motor in rook is op gegaan, ga ik hem toch vervangen door een iets zwaardere. Ik stap ook direct over op 2 x 5s 3300 mAh gensace 25C. ( wegen 435 gram per stuk )

Maar ik krijgt de motor niet gevonden.
Ik zoek dan eigenlijk :
front mount ( strikt )
diameter 50 tot 55 mm ( strikt )
220 kv -> 240 Kv ( vrij strikt )
70A max ( mag iets minder zijn of meer :-) )
gewicht 500g tot 550g
Veel zwaarder wil ik niet gaan totaal wil ik hem graag onder de 4.100 houden.

Ik heb nog niks kunnen vinden.

Wie heeft er wel een goed idee ?

Bart Keser,
 
Omdat de motor in rook is op gegaan, ga ik hem toch vervangen door een iets zwaardere. Ik stap ook direct over op 2 x 5s 3300 mAh gensace 25C. ( wegen 435 gram per stuk )

Maar ik krijgt de motor niet gevonden.
Ik zoek dan eigenlijk :
front mount ( strikt )
diameter 50 tot 55 mm ( strikt )
220 kv -> 240 Kv ( vrij strikt )
70A max ( mag iets minder zijn of meer :-) )
gewicht 500g tot 550g
Veel zwaarder wil ik niet gaan totaal wil ik hem graag onder de 4.100 houden.

Ik heb nog niks kunnen vinden.

Wie heeft er wel een goed idee ?

Bart Keser,


alle info hier : Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer

vliegt echt super met deze setup :

gebruikte lipo's : Kypom 5s 3300 mah 50C-100C (2x) en Gens ACE 5s 4000mah 60-120C (2x)

lipo

m v g

Patrik


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Alexzz,
Ja, de motor is lastig te koelen. zit vol met koper. Heb er toch redelijk wat
mee gevlogen als ik mij zelf in hield was het geen probleem, maar had een
hele tijd niet gevlogen en was behoorlijk aan het raggen op vol vermogen en
toen had ik een rook spoor als resultaat.

Zit nu te denken om er een plettenberg xtra 25 evo 12 met thrust vectoring
er in te stoppen met 2 x 5s 3300mAh 25C in serie ( 10s dus ) dit geeft in het
totaal dan ongeveer 300g meer gewicht. zit nog te denken aan
Thunderpower lite versie maar dat vind ik eigenlijk veel te duur. de Gens
ACE 3300mAh 25C zijn redelijk licht maar komen niet in de buurt van de TP
lite lipos.

De axi zou kunnen maar met een paar gram meer heb ik dan thrust vectoring met de Xtra
 
was mijn energie aan het checken en kwam er achter dat 2600mAh ook goed is, maar de 2500mAh wegen exact het zelfde als de 3300 mAh, raad eens welke ik neem :-)

er komt dan wel een rasa 20x10 prop op.
RASA 20x10" 36V, 50A, geeft 7,65 kg static

Bart,
 
Back
Top