Hallo allemaal,
Ik heb dus een printer hier staan en heb een mislukte print.
Je zou zeggen maak je de print toch opnieuw, maar het is een beetje grote print.
En naar mijn idee is de print met een beetje knutsel werk nog gewoon te gebruiken!
Mooi hoeft het niet te zijn,
maar om het zwakke punt weer een beetje stevig te maken moet ik het dus wel lijmen.
En nu vroeg ik mij ook eigenlijk af welke soorten lijm worden er allemaal gebruikt?
Ook bijvoorbeeld met wat lijmen jullie?
Seconde lijm heb ik voorbij zien kommen goeie seconde lijm zou moeten werken.
Maar ik heb eigenlijk meer een vullende lijm nodig die als het even kan bijna net zo hart is als de PLA zelf.
Ik moet het namelijk kunnen bewerken, bijvoorbeeld doorheen kunnen boren en vijlen/schuren.
Ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen, maar tis nogal wat wat ik vraag.
VrGr Rob.
Ik heb dus een printer hier staan en heb een mislukte print.
Je zou zeggen maak je de print toch opnieuw, maar het is een beetje grote print.
En naar mijn idee is de print met een beetje knutsel werk nog gewoon te gebruiken!
Mooi hoeft het niet te zijn,
maar om het zwakke punt weer een beetje stevig te maken moet ik het dus wel lijmen.
En nu vroeg ik mij ook eigenlijk af welke soorten lijm worden er allemaal gebruikt?
Ook bijvoorbeeld met wat lijmen jullie?
Seconde lijm heb ik voorbij zien kommen goeie seconde lijm zou moeten werken.
Maar ik heb eigenlijk meer een vullende lijm nodig die als het even kan bijna net zo hart is als de PLA zelf.
Ik moet het namelijk kunnen bewerken, bijvoorbeeld doorheen kunnen boren en vijlen/schuren.
Ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen, maar tis nogal wat wat ik vraag.
VrGr Rob.