3DCollege Big Scale Acro Fly In 2010 *Editie 3*

Vanavond laatste kans om maaltijden te reserveren. Opgelet; voor de maaltijden van zowel piloten als bezoekers dient u te reserveren.

Ik vanavond maar eens beginnen aan de demperinbouw in m'n yak, met een beetje geluk zaterdag klaar :-)

Heb je er sinds Brecht vorig jaar niets meer aan gedaan dan?:) (toen nam je de kist toch van Bert over, zonder inbouw?)

De meeste mensen hier vliegen tussen de laatste wedstrijd en de flyin niet echt ... ik nu uitzonderlijk door een nieuwe kist lol

De meeste mensen hier vliegen tussen de laatste wedstrijd en de flyin niet echt ... ik nu uitzonderlijk door een nieuwe kist lol

Ja, echt heerlijk weer is het ook niet geweest natuurlijk:) Maar toch, de eerste f3m wedstrijd komt er ook al weer redelijk vlot aan.....:p

Jups, is echt super weer geweest vandaag, helaas heb ik de hele dag in de auto gezeten vandaag (nieuwe ZDZ opgehaald) maar des te meer wordt het morgen genieten:cool:

Ik ga morgen niet kunnen komen omdat mn zusje sinds vandaag int ziekenhuis licht :(

Ik wens jullie iniedergeval veel plezier morgen en ben er volgendjaar zeker wel bij !

Grt.

Net terug van een suuuuuuuuuuuuuuuuper dag:cool: Ik zal straks alvast wat foto's online zetten, en dat zijn er veel:mrgreen:

schitterende dag mooi weer veel volk, machtige toestellen,...
weer goed georganiseerd!

ik heb ook wat foto's en wat filmmateriaal, komt deze week wel ergens hier te staan, met wat tijd...

hier alle fotos van mij
Picasa Webalbums - chris - 3dcollege 2010

P1000780.JPG

P1000825.JPG

meer foto's van clubleden, ik heb me meer bezig gehouden met wat op film te zetten...

sorry van deze piloot, maar ik hoorde het hem zo noemen....;):mrgreen:(no names)(photoshop:))
P1000830.jpg

Laatst bewerkt:
Back