3dmasters 2011 in Venlo?

er werd continue gefilmd, weet iemand of de beelden op DVD verschijnen, heb er best wat voor over om die dag opnieuw thuis te beleven !

Bas
Hell yeah! Als Jupiter nou (in overleg met 3DX) een mooie DVD samenstelt met alle vluchten erop in HD, dan sponsor ik de club graag! ;)

Ik ben dit jaar 3 dagen aanwezig geweest en ik moet zeggen dat ik me echt NIET heb verveeld! Ondanks het prutsweer op zondag werd er toch zeker nog indrukwekkend gevlogen en heb ik me, verscholen onder een paraplu en achter de EHBO-vlag toch nog prima vermaakt.

Kortom, WAT EEN MEGA-SUCCES!!!

Organisatie, en natuurlijk Walter in het bijzonder, complimenten voor dit prachtige evenement! Volgend jaar weer?

hey Taco, we hebben elkaar gemist !

Ja voor een mooie DVD van de 3Dmasters 2011 heb ik ook wel wat eurie's over (hint, hint !)

bas

hey Taco, we hebben elkaar gemist !

Ja voor een mooie DVD van de 3Dmasters 2011 heb ik ook wel wat eurie's over (hint, hint !)

bas
Haha, ja, ik ben nog ff aan het zoeken geweest maar heb je niet kunnen vinden.. Ik was er alle 3 de dagen vanaf 09.00u. Fijn herkenbaar aan mijn felgele EHBO-hesje ;)

Is echt een perfecte combi trouwens, EHBO + 3D Masters. Hele weekend niets te doen gehad, maar wel alles gezien! Enige spannende momentje was toen die Geocopter begon te tollen...
Mijn enige gedachte: "niet het publiek in, niet het publiek in.."

Maarre.. hopelijk krijgt Jupiter het voor elkaar om een mooi 3DX-dvdtje los te peuteren/samen te stellen en die te verkopen ;) (nog meer hints)

Haai, ik ben weer boven water na alle opruim activiteiten.
Qua ingang hebben jullie gelijk. Ik dacht dat de ingang duidelijker te herkennen zou zijn maar de vele auto's maakten dit lastig.
Ook wilden we hekken om het veld zetten om dit duidelijker te maken maar uit Kosten overweging heeft jeff hier vanaf gezien, leerpuntje.

Dit jaar heb ik zelf nog zeker 3 uurtjes gekeken, misschien wel 4. Da's 3 uur meer dan vorig jaar :p
De zaterdag was fenomenaal !!!
Ik was trots om zo veel mensen te zien en dat alle voorbereidingen en verwachtingen uit kwamen. En dan de vluchten dit geweldig waren en als topper was ik o.a. de jury voor het nachtvliegen dus op de eerste rij ALLE nachtvluchten gezien. TOP :banana:
Ook ben ik lang niet zo kapot als vorig jaar dus dat scheelt.

2012?........
Dat weet ik nog niet. Daar moet ik nog veel over na denken want het kost mij persoonlijk veel voorbereidingstijd en één week vakantie terwijl ik persoonlijk er niets aan over houd. Alles voor de club en nog meer (veel meer) voor Jeff.

Het was weer een geweldig event! Ondanks het mindere weer zat de sfeer er weer goed in en was het niveau alweer een stap hoger. (hoe ze het toch voor elkaar krijgen?) Bas heeft het ook fantastisch gedaan, gefeliciteerd met je 9e plaats bij de masters!!! Helaas was dit al mijn 4e 3D masters dus we zijn al wat (ge/ver)wend ondertussen.

Organisatorisch was het ook stukken beter dit jaar, de verbeterpunten zijn goed doorgevoerd en ach, nieuwe locatie brengt ook weer nieuwe dingen waar je rekening mee moet / kunt houden.. Naar mijn idee verliep alles vlekkeloos. Het 'veld' en de locatie waren super, overzichtelijk en goed ingedeeld. De plees hadden wel wat dichterbij gemogen, maar dit had puur te maken met de riolering.

...2012? Ik zeg: Walter (of iemand anders) aan het roer, Jeff met pensioen. Het kan toch niet waar zijn dat er iemand z'n zak loopt vullen aan een event van dit niveau en te beroerd is wat geld uit te geven aan een fatsoenlijke audio installatie en wat hekken? Het zou moeten zijn "Hoe zorg ik ervoor dat de bezoekers en de deelnemers de meest geweldige ervaring overhouden aan dit jaar 3D masters?" en niet "Hoe lok ik zoveel mogelijk mensen, strijk ik zoveel mogelijk knaken en geef ik zo min mogelijk uit.." Ja er gaat veel geld om in deze business en er mag best (eerlijk) aan verdiend worden maar als je enig 'hart' voor de sport hebt en liefde voor dit evenement zou je dingen toch wel heel anders aanpakken.

Walter I want your baby!

Ik zeg zeker Jeff met pensioen gezien de comotie die de afgelopen weken is ontstaan in sponsorland. Maar goed dat ga ik hier niet toelichten ;)

mijn plannen waren voor 3 dagen maar kon door omstandigheden maar 1 dag aanwezig zijn. Dus gelukkig dat zaterdag toch wel de meest spectaculaire dag bleek te zijn. Lekker druk, gezellig, veel mensen gesproken inclusief veel belgische vlieg collega's (altijd gezellig) en natuurlijk een aantal pro's. Al met al veel entertainment en spektakel.

Tja en de afterparty... pfff...1 woord...WOW :))

Jaaaa, ben ook weer thuis.
Lekker droog!!
Heb een super leuke week gehad.
De Masters was ondanks het dreigende slechte weer toch een succes en met een in mijn ogen terechte winnaar.
Heb leuke dagen gehad samen met alle andere vrijwilligers op de flightline, topgasten!
het verblijf op Camping California was ook geweldig leuk, lekker gevlogen daar :)
Weer veel bekenden van vorig jaar gezien en lekker bijgekletst.

En tot slot de Afterparty in Middenmeer helemaal tot sluiting meegemaakt.
Dank aan Martijn, Lee en de Pitchbrothers voor de enorm gezellige sfeer en prachtige vluchten van iedereen.
Prachtige nachtvluchten van Bobby en Anko (top man!)
En Tareq ging helemaal los!
Henry, Dirk, Anko, Remon stonden ook lekker te knallen ;)
Heb ook mijn best gedaan, zelfs tot in de modder :D
Samen lekker gesleuteld, gereedschap uitgewisseld, en geklets met die mannen, en weer veel opgestoken.
Was super.

Groetjes en bedankt,
Eric

Laatst bewerkt:
Nog even 2 unieke foto's
Deze heb ik genomen vanaf het "veld" op zaterdag.
Dan krijg je een indruk van de size en drukte :p

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ja inderdaad eric:D volgende keer weer:D

full

dit was vanaf de flightline en dan denk je van zo dicht bij komen ze toch niet!!! nou als curtis gaat vliegen ga ik een paar meter naar achteren:D ik stond op het punt om weg te springen in zijn freestyle

ook nog even 3 foto's uit de colectie geschoten materiaal dan

mooi airbruch werk
full

nieuwe logo 800 size
full

overzicht drukte op zaterdag
full

Ik heb hem gedownload ($2,99).
Ik had nog nooit iets van Smacktalk gedownload, maar dit wou ik wel zien.
Leuk, wat info over 3DM terwijl ze over het terrein lopen.
Een interview met Tareq en de awsome demo van Bobby en Bert van Smacktalk met Lukas & Tareq.

Laatst bewerkt:
mooie foto's en video's van idereen hier. Als ik thuis ben zal ik de video van smacktalk ook eens downloaden, ben benieuwd.

Wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt weten wij natuurlijk niet, echter daar merk je als bezoeker niks van. Ik vond het allemaal prima georganiseerd en zou hopen dat het volgend jaar weer in Venlo plaats zou vinden !

Ik ben wel vergeten een shirtje te kopen van de masters, heeft iemand nog een maatje M te koop .... ?

Bas

Back