3dvliegen.nl wat wil men zien???

Nu ik bezig ben met mijn nieuwe website wat volledig zal gaan over 3dvliegen vraag ik me af waar mensen op zitten te wachten. Natuurlijk komt er een activiteiten kalender met verslagen in de zin van tekst en foto's. Verder natuurlijk foto's van vliegtuigen en informatie over de vliegtuigen.

Zijn er nog zaken die jullie graag terug zien in de site. Zoals figuren die omschreven worden.
Demofilms en evt. andere zaken.

met vriendelijke groeten
john van gastel

3D vliegen - John van Gastel

Simulator filmpjes met figuur demo's waarbij een zender met knuppels in beeld is. Echte kist met PiP de bijbehorende zender kan natuurlijk ook.

Tutorials, hoe je bijvoorbeeld een flatspin doet, of een harrier. Ik ben bezig met een 3D kist dus het zou zeker van pas gaan komen! :D

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam mollis, risus vitae aliquam interdum, nulla ligula vehicula turpis, eget consectetur tortor nunc in elit. Nulla congue egestas velit. Proin consequat, orci vel facilisis eleifend, sem velit gravida neque, et dapibus nisi metus vel quam. In ut erat.

Vivamus risus enim, dictum nec, egestas quis, posuere nec, felis. Suspendisse id neque eget pede tincidunt laoreet. Curabitur neque mauris, pretium et, auctor vel, pellentesque eu, lectus. Proin rutrum, nibh ac venenatis auctor, leo velit sagittis metus, ut luctus quam est quis risus. Maecenas lobortis tristique lorem. Quisque sit amet risus sed nulla eleifend sodales. Aenean leo eros, tristique nec, lacinia quis, rhoncus eget, nulla. Quisque iaculis tortor at magna.

Vestibulum condimentum, massa eu sagittis posuere, dolor libero rutrum turpis, at commodo dolor nisi quis pede.

copy-paste van andere site, maar vergeten te vertalen?:)

Evenement 2008 Rucphen 3D vliegen - John van Gastel

hèhè Alexzzz

Dit is een basis text die grafische vormgevers,drukkers,... gebruiken om de bladspiegel te bekijken... En om te kijken of de letters mooi uitkomen, goed leesbaar zijn,...

Leuk om te weten is dat dit geen echt latijn is !
Het staat namelijk vol fouten... Dit omwille van de reden dat een "potentiële lezer" geen zin meer heeft om verder te lezen.
(want het dient ook niet om te lezen)

En behalve dat heeft hij het alleen gecopieerd van de site van JG ,het lijkt mij namelijk onmogelijk om zo'n tekst foutloos te typen ,en inderdaad het is net zo'n geintje als we vroeger met teletype gebruiken om te controleren of alle letters gevormd werden ,je weet wel over die luie vos die zo nodig over het hek moest springen.

Simulator filmpjes met figuur demo's waarbij een zender met knuppels in beeld is. Echte kist met PiP de bijbehorende zender kan natuurlijk ook.

waarschijnlijk gaat het die echte kist worden met beeld in beeld dan. zal nog even duren voordat ik zover ben maar ga er in het voorjaar voor zorgen.

de flatspin wordt daar ook in verwerkt.

Nu nog firefox compatibel maken???

ook komt er een evenementenkalender met fotoverslagen en tekstverslagen.

verder nog zaken over de layout van de site? of is dat wel redelijk???

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk gaat het die echte kist worden met beeld in beeld dan. zal nog even duren voordat ik zover ben maar ga er in het voorjaar voor zorgen.

de flatspin wordt daar ook in verwerkt.

Nu nog firefox compatibel maken???

ook komt er een evenementenkalender met fotoverslagen en tekstverslagen.

verder nog zaken over de layout van de site? of is dat wel redelijk???
Layout is erg netjes hoor :thumbsup: netter dan het merendeel van het internet, door welke designer heb je het laten doen?

Met firefox compatibel maken bedoelde ik dat je er nog voor moet zorgen dat alles er netjes uit ziet in de browser genaamd firefox.

4957a18f8e57a-niet_ff.jpg

Edit:
Als je ooit nog php/mysql hulp nodig hebt... ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Met firefox compatibel maken bedoelde ik dat je er nog voor moet zorgen dat alles er netjes uit ziet in de browser genaamd

Het ziet er bij mij hetzelfde uit als in FF als IE

Edit : er zitten in de comment dus ng andere (grafische)fouten... Maar daar zal hij wel werk van maken...

door welke designer heb je het laten doen?

Ik denk als je een beetje weet over design. je niet naar een pro designer moet gaan voor zoiets .. (waar ik niet me wil zeggen dat dit niet mooi is !)

Maak je gebruik van enige CMS? (puur nieuwschirigheid :p )

Grtz Matanza

weet ik niet. Ik doe het niet zelf. Ik laat alles doen omdat ik echt geen verstand heb van webdesign. Ik bespreek mijn wensen en dat word gerealiseerd.

@ matanza

het is geen vriendendiens maar ook geen hoofdprijs. ik weet redelijk wat ik wil en dat scheelt al veel tijd, daarnaast laat ik de designer grotendeels zijn gang gaan omdat het dan toch goed komt. het is iemand die het wel snapt zeg maar. daarentegen kan er wel wat extra uitgegeven worden aan de site. mijn vliegtuigen kosten dankzij de sponsoren niet zo gek veel. mazzeltje toch?

het is leuk te horen van jullie mensen dat de layout er goed uit ziet.

gr john

vandaag weer vrolijk verder gegaan aan de website. als er opmerkingen zijn hoor ik het graag. ik hoop dat iedereen het mooi gaat vinden.
gr john

Laatst bewerkt:
Als 1 van de leveranciers van de foto's van deze site kan ik vermelden dat er ook een gedeelte met "evenementen" komt.

En er komt nog een eigen website aan :)

Laatst bewerkt:
Back