3e F5B wedstrijd - 25 Mei - Dutch nationals - Vliegveld Valkenburg

Net even met de S17 gevlogen.
Tja, anders....
Het is geen Surprise meer en ik moet nog even wat met de instellingen spelen.
Hij zweeft wel langzamer dan de S16.
Vanavond nog even een vluchtje maken op een echt modelvliegveld, kijken hoe lang ik boven kan blijven vanaf 300 meter.
In Sloterdijk komen de Boeings om over me heen vliegen dus dan durf ik niet zo hoog te gaan.

GJ

Niek was net ook even aan het oefenen met de Blizzard.
Hartstikke leuk!
Voor iedereen die nog twijfelt, je mag gewoon meedoen met iets wat op een hotliner lijkt.
Je hebt geen logger/limiter nodig, alleen een 2e, gebonden, ontvanger meenemen voor de wedstrijdcomputer, hij moet namelijk zien of je gas geeft of niet.

Gezamelijke briefing is om 9:15
Begin van de wedstrijd: 10.00
Gezamelijke Prijsuitreiking: 17.30 met borrel... slingerend naar huis dus.

Het terrein is voor iedereen toegankelijk, geen toegangscontrole of iets dergelijks.
Kom gerust langs en zie ook eens de gezichten achter de namen op het forum.
Wees niet bang om iemand van ons aan te spreken als je meer info over dingen wilt.

Tot zaterdag!

Zie ik het goed dat Niek en Rick mee willen vliegen? Dan kan ik jullie op de startlijst zetten, die maak ik vrijdag al omdat ik zaterdag zeer waarschijnlijk wat later zal zijn.

Zie ik het goed dat Niek en Rick mee willen vliegen? Dan kan ik jullie op de startlijst zetten, die maak ik vrijdag al omdat ik zaterdag zeer waarschijnlijk wat later zal zijn.

Ja ik wil graag meevliegen.

Op de Eurotour kan ik zaterdags de 8e helpen, zondag heb ik andere verplichtingen.

Rick

Niek vliegt ook mee, maar die zullen we donderdagavond wel zien.

Rick, je prop gaat NU op de bus.

GJ

Ik wacht ook nog steeds op m'n balkonnetje.
250px-StatlerAndWaldorf.jpg

Mijn strafwerk voor vorige wedstrijd:

Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen
Ik mag niet meer klagen

GJ

haha, nou zo kan die wel weer. Morgen eerst maar eens naar Zeewolde om de laatste dingetjes voor de Eurotour door te nemen. Dat lijkt pas echt een groot feest te worden aan alle inschrijvingen te zien.

Ach troost je, ik ben de afgelopen dagen regelmatig nat geworden door een regenbuitje, maar dat heb je als je 2 tot 4 uur wandeld per dag.....................

Hmm, waar scoren we een balconnetje voor GertJan en Johan?

Theo, al ben ik wat korter buiten, vorige week 2x nat geregend op de fiets naar huis... deze week vooralsnog steeds droog overgekomen :):)

Gerben

Vorige week donderdag en vrijdag nat tot op het vel, ondanks een regenpak. bleek de jas niet meer echt waterdicht te zijn. Gelukkig bijna op het einde van de dag. Deze week alleen last gehad van een klein beetje motregen. Hopenlijk blijft het morgen en vrijdag droog genoeg om nog even een vluchtje te maken in de avond uren. Biede modellen zijn weer vliegklaar.

De stommeltjes zitten er weer aan en zijn goed versterkt met het nodige aan koolstof.
bovenzijde
Foto-VNYCVA7Y.jpg

onderzijde
Foto-X8BDETRY.jpg

en de romp van de Hawk-cloon is ook weer een geheel.

Foto-KSRVASOB.jpg

Alleen nog van een ander kleurtje voorzien. Fluor groen is op en doet het niet echt goed.
En morgen nog enkele nieuwe schroefjes halen om de vleugel vast te zetten van de Raketenwurm.....

Toch even klagen, wachten wij ook tot half zes om de uitslagen bekend te maken.........
Ik moet daarna nog 2,15 uur rijden om thuis te komen...... dat zal mijn vrouw niet echt leuk vinden als ik zo laat thuis kom, die viert dan haar verjaardag...............

Diehard :) , een wedstrijd vliegen op de verjaardag van je vrouw, toch lief van dr dat dat kan :)

De 'centrale' prijsuitreiking is om 17:30, de uitslagen kunnen wij natuurlijk gewoon direct na de wedstrijd bekend maken op 'ons' veld. Je beker nemen we dan wel voor je mee ;)

Gerben

Back