3e NK wedstrijd 13 januarie 2008 te creil

@niek

Niet alles waar Derk mee vliegt is beter voor idereen.
Derk kan er prima mee vliegen, maar zo als bert aan gaf is het niet altijd beter

Voor de wat lagere hallen zoals we die in NL en D kennen is de Clik wat geschikter, vooral door de veel hogere rolsnelheid.

Een aangezien de meesten van ons alleen maar in NL vliegen..........:)

Grt.

"De zaal in Creil is iets smaller als dat we gewend zijn. Het verzoek is dan ook om je modellen en andere spullen in de kleedkamers te plaatsen en dus NIET in de zaal. We willen de zaal zo ruim mogelijk houden. Wellicht is het slim om reserve modellen nog in de auto te laten totdat deze echt nodig zijn."

Ben benieuwd hoe smal:D

Heb er ook zin in! (alleen wel een pokke-eind rijden, maar ach...)

Grt.

alexz als je het zo ver rijden vind kom je toch lekker niet....
altijd ziten de mensen zo te zeuren over dat het ver rijden is,, dan kom je toch niet,, andersom naar roterdam was voor mij net zo ver,, tilburg nog verder...

alexz als je het zo ver rijden vind kom je toch lekker niet....
altijd ziten de mensen zo te zeuren over dat het ver rijden is,, dan kom je toch niet,, andersom naar roterdam was voor mij net zo ver,, tilburg nog verder...

Verkeerde been uit bed gestapt Raymon?:confused:

> alexz als je het zo ver rijden vind kom je toch niet....

Mee eens, dan komen wij een plaatsje hoger ;) :mrgreen:

Mee eens, dan komen wij een plaatsje hoger ;) :mrgreen:

evil_211.gif

10-01-2008_003_resize.jpg

Dit is het geworden na een avond en een middag plakken.
119 gram, vrijdag avond ff kijken of ie vliegt!
Nu maar hopen dat deze iets langer heel blijft dan 2 keer indoor vliegen:S
Hoe vervoeren jullie de modellen met voor wind?? De vorige is bij mij nml door de wind gesloopt toen ik het model in de auto wilde zetten.....

Martijn

Hoe vervoeren jullie de modellen met voor wind?? De vorige is bij mij nml door de wind gesloopt toen ik het model in de auto wilde zetten.....

Heel goed beethouden:p

Ziet er verder goed uit, nu je toch bezig bent, je mag er gelijk voor mij ook nog 1 bouwen als je onder de 120 gram weet te blijven:D

Grt.

Heel goed beethouden:p

Ziet er verder goed uit, nu je toch bezig bent, je mag er gelijk voor mij ook nog 1 bouwen als je onder de 120 gram weet te blijven:D

Grt.

ik hd hem ook goed beet alleen brak de vreugel af......
Maar jij zit zo veel uur per dag op het forum hier dat een clik bouwen ook geen probleem is;)

fabianvzwol:

Dit is denk ik ongeveer mijn 9e shocky in 5 jaar tijd.
Mijn ervaring is om alles met een goed scherp mes te snijden en proberen zo recht mogelijk te bouwen. Normaal probeer ik altijd een leuk kleurenschema te maken maar daar had ik voor deze geen tijd voor dus heb ik het op deze manier snel opgelost.

Martijn

Back