3e ronde NK F3P in Geleen op 13 januari 2013

Discussie in 'F3P' gestart door Jan scholten, 25 dec 2012.

  1. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    En waar was jij nu Niek???
     
  2. sc_f3a_henri

    sc_f3a_henri Guest

    Ja, Niek, waar was jij?!

    De uitslagen staan nog niet op de site, ik neem aan dat daar snel verandering in zal komen. Ik weet ze (helaas) niet uit mijn hoofd, althans, zeker niet helemaal.

    De wedstrijd begon een kwartier later vanwege laatkomerij van een of andere lamzak (ondergetekende).

    In alle klasses waren er deelnemers en het niveau lag hoog. Vorig jaar heb ik 1 wedstrijd gejureerd, toen was het niveau ook al heel behoorlijk, maar het lag nu aanmerkelijk hoger. Helemaal als je het vergelijkt met bv. 2~3 jaar geleden.

    In de A klasse was uiteraard Derk nummer 1, alhoewel dat steeds minder vanzelfsprekend begint te worden, vooralsnog is er nog geen echte bedreiging. De 2e plek was voor een sterk vliegende Ernst Disse. Plek 3 was volgens mij Ron Smetsers, 4e Max Scholten. Dit alles onder voorbehoud, maar zo was het geloof ik.

    In de B klasse werd eveneens sterk gevlogen, deze is gewonnen door Yannick van Moerkerk. Peter Vanlanduyt was 3e, daarmee de beste vlaming in de competitie, maar niet de beste Belg.

    In de C klasse hetzelfde beeld; er werd goed gevlogen. Als ik mij niet vergis was junior Buitenhuis de winnaar, de 2e plek was voor Richard Huizer, de derde plek voor senior Buitenhuis.

    Van de AM is de derde ronde in het donker gevlogen, indrukwekkend om te zien. Als ik mij niet vergis was het hier Derk 1, Nando 2 en Ron 3.
     
  3. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Niek heeft al een tijdje problemen om zijn toestel voor elkaar te krijgen. Vooral door een gebrek aan vermogen van de motor en hij kreeg het toestel niet meer op tijd gereed voor de wedstrijd. Hij baalt er zelf nog het meeste van en ik kan me goed voorstellen dat je dan geen zin hebt om dat hele eind te gaan rijden.
     
  4. HansL

    HansL

    Lid geworden:
    28 jul 2011
    Berichten:
    1.830
    Locatie:
    Tisselt (België)
    Dat is brons: goeie score Peter!

    Heeft Maxime dan ook meegevlogen? Of was het nog een andere belgische piloot?
     
  5. fliegerei24

    fliegerei24

    Lid geworden:
    24 jan 2013
    Berichten:
    2
  6. HansL

    HansL

    Lid geworden:
    28 jul 2011
    Berichten:
    1.830
    Locatie:
    Tisselt (België)
    Hannes dus :D
     
  7. fliegerei24

    fliegerei24

    Lid geworden:
    24 jan 2013
    Berichten:
    2
    De lijst met video's F3P groeit. Het viel me op dat de video's van bijzonder belang voor de piloten. Helaas heb ik niet het contact adressen. Heeft iemand op het forum en de piloot was in staat om de link te passeren?
     
  8. BEL

    BEL

    Lid geworden:
    21 feb 2011
    Berichten:
    283
    ik heb mijn disney XL alvast teruggevonden, bedankt
     
  9. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Bedankt dat was mijn beste vlucht van de dag !
     

Deel Deze Pagina