3e Stampe en Oldtimer flyin

Ook ik ben alweer thuis na een gezellig dagje bij "The Hawks"
Jammer van de minder prettige wind. Maar dat had geen invloed op de gastvrijheid en de gezelligheid :proost:
.
Bedankt voor het delen van de foto's helaas heb ik er zelf geen gemaakt

@ Ralf : ps de sleeps waren niet slecht, maar normaal een stuk rustiger
ps2 : het staatwieltje is ook alweer bijna gerepareerd

Het was toppie!
Net thuis van een gezellige dag in Vught. Bedankt voor de gastvrijheid dames en heren! De krullige wind mocht de pret niet drukken want er is weer flink genetwerkt en over vliegtuigen ge-O.H.
Vroege huisgangers hadden trouwens pech want na 17u werd de wind een stuk beter en tegen 19u was deze perfect :-)
Tot de volgende! Houdoe!

Organisatie bedankt!

.
Ook een leuke dag gehad, organisatie bedankt! Mooie schaalkisten gezien en weer nieuwe gezichten achter de forummers ontmoet, was gezellig. Op een stommiteit van mij -om met zulke wind een kistje van 149 gram te gaan vliegen- en de crash van de P-47 na, genoten van de dag.

Ook voor de kids was het prima toeven. M`n dochter gaat altijd graag mee en zou het liefst de zender uit m`n handen trekken om zelf te vliegen, maar daar is ze nog wat jong voor. Het snoepdroppen vond ze heel erg leuk! Ik moest zeggen dat dat maar een vast onderdeel moet worden, schaal of niet ;)

Lekker aan `t knutselen terwijl pa over vliegtuigen zit te l****n:

full

Spanning voor de snoepdropping:

full

en de dropping:

Tot volgend jaar

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep heel mooi vliegbeeld en ook niet onbelangrijk het motor geluid...heerlijk.
62 er met Slundt vertraging.
Mooi voorgevlogen ondanks de turbulente wind.

Verder leuke dag gehad 1 vlugtje gemaakt maar sfeer was relaxed hou ik wel van prima geregeld.

Ronald

Bij deze wil de Organisatie van de Stampe en Oldtimer flyin 2013
Alle gastvliegers bedanken voor hun grote opkomst.
Hopelijk zien we jullie volgend jaar wederom richting vught komen voor een gezellige flyin

De dag is redelijk verlopen er was redelijk wat turbulentie door de bomen en de mais,
Wat het voor menig goed getrainde vliegers toch wel lastig maakte.

Er zijn dan ook als ik goed tel een stuk of 3 vliegtuigen in de mais verdwenen en later uit de mais gehaald.

Domper voor mij persoonlijk was de CRASH van Jan zijn p47 razorback.
Die jammerlijk door wegvallen van een cell vd accu in de failsafe sprong met het bovengenoemde resultaat.
Jan liet zich niet kennen en vloog daarna nog diverse displays uit het boekje met de P61

De rest van de dag is verlopen zonder noemenswaardige problemen , de boer is even komen zeuren maar mag van mij de pret niet drukken.

Er is zelfs door onze belgische vrienden en Rob de W tot ver na 17:00u doorgevlogen (toen werd het weer ook aanmerkelijk beter)

Rob uit oss is zelfs lekker tot een uurtje of elluf blijven hangen om lekker te ouwehoeren.
Daarna is het feest nog tot een uurtje of half 2 verder gegaan waarna iedereen op de fiets een poging deed naar huis te gaan .

Ook wil ik de clubleden zelf even bedanken ,
Zonder jullie hulp en gebruikmaking van prive eigendommen is een dag als dit niet mogelijk!
Super bedankt

En een duidelijk voorbeeld :
Waar een kleine club groot in kan zijn.

groetjes Pascal en Sybrand.

Laatst bewerkt:
foto's

yj82.jpg

de svenson 1:5 en de schlundt 1:3 stampe sv4b

Wederom svenson schaal 1:5 die helaas niet heeft kunnen vliegen.

00jn.jpg

Kijk al dat moois toch staan (Michiel haal die grijns van je gezicht ;P)

ffex.jpg

grote moth van clark en de nog grotere sv4b van schlundt

Dit jaar dus wederom 3 stampes waarvan 2 vliegend ,moet toch meer kunnen worden........

greets pascal

Laatst bewerkt:
nog meer foto's

v68n.JPG

dclz.jpg

zoals ze in Belgie de vormezeele collectie hebben zo hebben wij Nederlanders de Vollenberg collectie .....

xg4d.jpg

mbv2.jpg

5fqr.jpg

w5po.jpg

vjla.jpg

dkcv.jpg

3idn.jpg

bristol scout en sopwith pup(peteer) samen in formatie

4ob8.jpg

nog meer foto's zullen spoedig volgen

groetjes pascal

Nou Richard, de pas zat er tijdens het draaien nog goed in. Leuk om idd weer eens een lijnbesturingskistje te zien. Zullen zeker foto's van komen.

Hey Arnold

Ik had je al gemist inderdaad, maar fijn om te horen dat je weer beter bent.

Hopelijk kun je er volgend jaar weer gewoon bijzijn.
Fijn om te horen dat de vleugel van de stampe weer zijn vorm begint te krijgen .
De 1:3 schlundt stampe is machtig om te zien hoor.

groetjes pascal

@johnny v.w.b de scout ik heb maar een klein kl*te cameraatje tot mn beschikking misschien heeft iemand anders een formatie foto

Dank zij de foto's kan ik toch nog meegenieten.
Ik heb wel wat gemist.

Volgende keer "beter", letterlijk en figuurlijk. :D

Gr. Arnold

De Stampevleugel is alweer in de goede vorm.

Gr. Arnold

Hey johhny, en de anderen natuurlijk

De mannen met de camera zijn leden van ons die als hobby video montage hebben.

De video komt tzt online te staan op onze youtube site
THE HAWKS VUGHT - YouTube

dus hou dit draadje af en toe in de gaten

niemand meer foto's btw?

groetjes pascal

Back