3racing sakura zero vraag.

ik heb een sakura zero gekocht maar nu heb ik er heel wat onderdelen bij gekregen waaronder dit complete setje:

ewh4.jpg

ik wil gaan driften met de auto wat is het beste om op de auto te doen voor en achter?
en kan me worden uitgelegd hoe ik het beste kan kijken wat erop moet?

alvast bedankt

gr sander

Hoi Sander
De auto is nu gebouwd om zoveel mogelijk grip te hebben spool voor diff achter.
Denk dat je moet beginnen met deze te verwisselen. ook de dempers bij drifters zijn achter vaak zwaarder geveerd.
vraag over de toe in/out blokken laat ik graag voor de drifters te beantwoorden.
Groetjes ....

Heb geen ervaring met de Sakura maar op mijn Hotbodies TC-D heb ik voor een 0 graden suspenion block en achter een 2.5 graden suspension block.

Spool inderdaad achter en eigenlijk zelfs een one-way voor maar dat vind niet iedereen fijn.
Kwa dempers inderdaad achter een hardere veer dan voor maar zoek wel de minst stijve veren uit die je hebt.
Ik gebruik zelf Speedworks veren, deze zijn een stuk zachter dan de veren die gebruikt worden om te grippen.

Sowieso verschilt een setup per persoon, de ondergrond waarop je drift en de banden die je gebruikt dus probeer zelf ook verschillende dingen.

Handige guide:
http://www.maxspeedtechnology.co.uk...ic-guide-to-suspension-geometry-and-settings/

Back