Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Neen dus...ik heb hier een motor die geschrikt is op 2 tot 3s.
kan ik hier ook 4s op zetten?
If current at wide open throttle is too high for the controller then reducing throttle to get current below ESC max.current is not a good idea. It is even harder on ESC than to keep overamping at full throttle. Better to prop down a bit to reduce current.Ja hoor kan makkelijk, als je maar je uitslag begrenst van je gasknuppel tot max 3S ...
Dat moet een typefout zijn...Flink hoger kv..
Even spelen met eclc en ik kwam op bijvoorbeeld een 4.5 x 4.1 propje.
Pitchspeed omhoog van 190 naar 210kmh, zelfde trekkracht en iets minder stroom (25 naar 23A).
Maar of het motortje 33000rpm leuk vindt is een andere vraag...
Ook ff wezen spelen met www.ecalc.ch
Kun je zelf ook mee spelen, meeste is gratis..
Volgens dat programma pak je met je 2600 kv motor en een 5,2x5,2 ongeveer 25 ampere.
Op een 4s, je propje van nu een beetje kleiner maken.. 4,7x5,2 zit je op een respectabele pitch speed.
Alleen wel dik 400 watt. Dit is 160 watt meer dan officeel opgegeven..
En 31 ampere.
Proberen kan altijd natuurlijk. Maar bij meer dan 1 a 2 tellen volgas wordt de kans op brand vrij groot.
4s houdt de amperes in bedwang. Maar watt gaat stevig omhoog met dezelfde prop.
Blijf je op 3s, kun je een veel vlottere motor proberen. HET rc, of andere edf motoren. 3300 kv heb je ook.. scheelt toch 9000 toeren..
Zijn wel een stuk zwaarder dan wat je nu hebt.
En meer amperes. Kortere vliegtijden.
Misschien de grote broer van de micro horten eens als winterproject aan sinterklaas vragen ;-)
Heb je meer ruimte om met accu's en motoren te testen ;-)