3s1p 1050, 1200 en 1800 mAh Li-Ion's/LiPo's!

• Topicstarter Topicstarter G
  • Startdatum Startdatum
Je schreef :
Je moet voor minimaal 20 euri bestellen bij conrad?
bij conrad hebben ze echt wel elektronische regelaars hoor:P:P
maar er valt tog heel makkelijk iets in elkaar te prutsen voor banaanstekkers,heel veel niet modelbouw spullen gebruiken ze duss.

Wartexx zei:
Je schreef :
Je moet voor minimaal 20 euri bestellen bij conrad?
bij conrad hebben ze echt wel elektronische regelaars hoor:P:P
maar er valt tog heel makkelijk iets in elkaar te prutsen voor banaanstekkers,heel veel niet modelbouw spullen gebruiken ze duss.
Jah oké, nu snap ik het. Ik wist niet dat je een regelaar van Conrad bedoelde, maarjah.
Banaanstekkers daar inmiddels ook besteld, plus laadkabels plus diodes. :D

zeg G heb je nu van die pakketjes binnen, die je verkoopt? vrijdag komt er namelijk iemand uit Baarn, mijn kant op.

Groeten Val

:roll: Jah ik heb ze binnen, alleen ik heb er maar 3 besteld, 2 voor mezelf en 1 voor Linh,
omdat er verder niemand verder duidelijk besteld heeft, en ik niet met packs teveel wil zitten (ben bijna blut :oops: ).
Ik kan later echter nog wel wat bestellen, als er genoeg interesse is...

Voor vrijdag lukt nooit, overschrijven naar rekening in HK duurt meestal 5-7 werkdagen,
verzenden 4 als douane meewerkt.
En ik moet meer dan één accu bestellen, minimaal 4. :?

het zou anders wel leuk geweest zijn ,en om ze mee te laten brengen door men vriend uit Baarn. :)

We zien wel, en niets bestellen voor mij, want tegen die tijd zal ik naar Dortmund geweest zijn.

salut

Banaanstekkers daar inmiddels ook besteld, plus laadkabels plus diodes.

Dat snap ik niet, waar ga je nu de spanning mee verlagen want dat doen diodes toch niet? daarvoor zijn toch weerstandjes?
waarvoor zijn die diodes dan?

Wartexx zei:
Banaanstekkers daar inmiddels ook besteld, plus laadkabels plus diodes.

Dat snap ik niet, waar ga je nu de spanning mee verlagen want dat doen diodes toch niet? daarvoor zijn toch weerstandjes?
waarvoor zijn die diodes dan?
Ik heb nog geen weerstand'jes' gezien die >10A aankunnen en zelf niet veel watt gebruiken :?

Diodes hebben echter iets van een sperspanning van 0,7 Volt(Lees: Verlaagt de spanning)
en laat per diode 5A door. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik ze ga zetten,
als ik ze 3s2p zet, verlaagt de spanning met 2,1 V en laat ie 10A door. met 2s3p verlaagt de spanning met 1,4 en laat ie 15A door.
(Theoretisch gezien via mijn 'logica' en hulp van medeforummers :lol: )

Groetjes, Geoffrey 8)

Back