3x1 One Design Racer van Stockmaritime

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door bob schoofs, 25 feb 2019.

  1. bob schoofs

    bob schoofs

    Lid geworden:
    18 mei 2011
    Berichten:
    18
    Hallo, ik ben een leek op het gebied van model zeilschepen. vaar sinds kort met een Thunder van Hobbyking die ik op aanwijzingen van dit forum al aardig heb aangepast met kiel verplaatsing naar achteren en ander tuig. Nu kan ik voor een "zacht prijsje" een nieuwe 3x1 One Design van Stockmaritime kopen. Is deze boot werkelijk zo goed en is ze dat geld wel waard. Nieuw iets van 1300 euro op de site incl. zender/ontvanger. Ik hoor/lees graag jullie mening. Groet, Bob.
     
  2. Ard

    Ard

    Lid geworden:
    9 apr 2014
    Berichten:
    426
    Locatie:
    nieuwerkerk aan den ijssel
    Bob,
    Niet doen! Doodzonde van je centen.Het ziet er weer gelikt en snel uit ,maar als je de Youtube filmpjes bekijkt ligt die praam bij Bf 1 al op een oor.
    Ard
     
    eric_laermans vindt dit leuk.
  3. smaragd

    smaragd

    Lid geworden:
    28 nov 2016
    Berichten:
    763
    Locatie:
    Voorschoten
    niet met je eens Ard en om van een you tube uit te gaan is wel kort door de bocht.
    Ik heb van verschillende duitse gebruikers hele goede ervaringen met 3X1 gehoord.

    En Bob, het is meer een kwestie van 'vind jij het waard'
    Als ik de mogelijkheid had, ging ik ervoor ! (maar er zijn nog zoveel andere leuke dingen)

     
  4. bob schoofs

    bob schoofs

    Lid geworden:
    18 mei 2011
    Berichten:
    18
    Dank zover Ard en Smaragd (zie je echte naam niet zo snel) voor jullie reactie's. Hoop dat er nog meer model zeilers reageren. Met de 3x1 mag je denk ik niet meedoen met IOM klasse wedstrijden of wel? Blijft inderdaad wel veel centjes voor een model zeilbootje. maar dat ken ik uit de model (zweef)vliegerij ook. Goede kisten uit vol GFK van 3.5-4m spanwijdte zijn ook vliegklaar ca. 1400 - 2000 euro.
     
  5. wim bakker

    wim bakker