Hallo Jongens,
namens de organisatie,
allemaal hardstikke bedankt voor de grote opkomst ( op 4 na, het aantal aangemelden!!), beide kanten achter de netten bijna vol bezet met modellen (100 stuks ??)
Het liep als een fluitje, ook dankzij jullie .
De wind gooide welliswaar wat roet in het gebeuren, (maar gelukkig niet in het eten), desondanks is er stevig en goed gevlogen en zelfs niet gevlogen boven het golfterrein (ook mede door de nu in één lijn opstelling van het rechternet), mijn complimenten!
Ikzelf heb helaas helemaal geen fotos gemaakt, ben er gewoonweg niet toe gekomen.
dus Berto, je weet het, doe weer je best
Wat betreft de Barbeque, ik geloof dat het goed gesmaakt heeft, er was genoeg, want er was zelfs nog over (maar dat komt denk ik, omdat sommige zich niet afgemeld hebben).
Ik moet eerlijk zeggen dat de penningmeester behoorlijk in zijn rats heeft gezeten
omdat de club toch een behoorlijk bedrag moest voorschieten met een behoorlijk risico.
Daarom is het voorstel wat sommige van jullie dit weekend opperden nog niet zo gek;
opgeven voor de barbeque betekent dan het bedrag van te voren overmaken, anders geen deelname aan de BBq.
nogmaals, allemaal bedankt en hopelijk tot volgend jaar.
groetjes,
Jan