4. Dutch Warbird & Scale Meeting (voor Motormodellen), Oss. 2009

gelukkig deze keer geen afmelding maar een aamelding voor de zondag!

nr. 9. Willie v.d. Elzen.

groetjes,
Jan.

voor de zaterdag zijn nu 9 plaatsen vrij.

NAAM /PLAATS/ MODEL(len);spw. / ZAT+ of ZON / BB (zaterdag); JA of NEE (met aantal)/ Camp (camping); ja of nee, caravan of tent, of auto.

EXCELLIJST van Berto
http://www.janhermkens.nl/oss2009Exellijst.xls

EERSTE LIJST voor Zaterdag en Zondag
01. Jan Hermkens/ Oss,Delta/B-17;4m,P-61;3,10m,P-47;2,10m/ Zat+Zon/BB; JA 2x./ Camp; ja, caravan
02. Harald Werner/ D/ K-84;3,20m,Corsair;2,50m,N1K-J Shiden;2,50m/ Zat+Zon/ BB;Ja 2x./ Camp; ja, caravan
03. Michael Anders/ D/ LA-7;2,20m, N1K-J Shiden;2,50m/ Zat+Zon/ BB;Ja 2x./ Camp; ja, caravan
04. Ralf Rohman/ D/ Corsair;2,60m, P-40;2,80m/ Zat+Zon/ BB;Ja 4x./ Camp; ja, caravan
05. Markus Banner / D/ P-40; 2,60m, Spitfire; 2,60m/ Zat+Zon/ BB;Ja 1x./ Camp; ja, caravan
06. Richard Stolk/ D/ ? / Zat+Zon/ BB; 2x/ Camp; ja, tent
07. Horst Plaul/D/AT6 Spw.2,56m,JU52;3 m,Spitfire;0,80m Elektro/Zat+Zon/ BB; ja 1x / Camp; ja, tent
08. Robin van Rossum/ Oss, Delta Oss/ Sopwith strutter, Beaver/zat+zon/ BB; nee/ Camp; nee
09. Willie v.d. Elzen/ Berlicum/ PT 19, Beechcraft Bonanza/ zon/ BB; nee/ Camp;nee
10. Michael Rathmann / D/ Focke Wulf 190 / Zat+Zon/ BB;Ja 1x/ Camp; ja, auto
11. Ralf Ermlich / D/ ME 110, 3,20m./ Zat+Zon/ BB;Ja 1x/ Camp; ja, zie nr.5.
12. Mark Zimmerman/ D/ Mustang;2,20m/ Zat+Zon/ BB; 1x/ Camp; ?
13. Manfred v. Dyck/ D/ Henschel 123A; 2m/ Zat+Zon/ BB;Ja 2x/ Camp; ja, caravan
14. BosModelAir;Berto/Huizen/Do-335 Pfeil,Tipsy Nipper,Nomad/ zat+zon??/BB;ja 1x/ Camp; nee
15. BosModelAir;Onno/ Weesp/ Piper Cub, Fournier FR-4, Decathlon/ zat+zon??/ BB;ja 1x/ Camp; nee
16. BosModelAir;Wesley-Dick/ Lunteren/ Stinson(2,2m), piper cub (2,75m) / zat / BB;ja 2x/ Camp; nee
17. Johan van der Weide/Oss/Piper 1/4 scale/2,67m/ Zat + Zon / BB NEE/ Camp; nee
18. H. Korbee/ Rotterdam/ Fiessler Storch/ zat/ BB;ja 1x/ Camp; nee
19. E. Kennis/ Maasmechelen / Beech 18 en,of Mustang/ zat+zon/ BB; ja 2x/ Camp; ja, caravan
20. Wouter Vroom/Vlaardingen/Miles Sparrowhawk,YAK-23 flora,Beaufighter/ zat/BB;ja 1x/ Camp; nee
21. Teus Houweling/Warfstermolen/Spacewalker/Zat/BB;nee/ Camp; nee
22. Ton van Munsteren/ Dordrecht/ FIAT G50 etc etc/ Zat/ BB;ja 1x/ Camp; nee
23. Olaf Schnittker / D/ Model; ? / zat + zon / BB; ja 2x/ Camp; Ja, Caravan.
24. Ralf Muskens/Haarlem/Sopwith Camel;2,84m,Sopwith 1 1/2Strutter;2,28m /Zat/BB;Ja 1x/ Camp; nee
25. Erik v. Schaik/ Oss/ Huckebein electro/ zat / BB; nee/ Camp; nee
26. Frank Hartog/ Westervoort/ Pup & Tiger Moth en,of Fokker FII/ Zat/BB;nee/ Camp; nee
27. Rob de Wildt/ Oss, Delta / P-51 en P-47 Eflite/ Zat+Zon/ BB; ja, 1x/ Camp; nee
28. Gerard Stockmann/Sijbrandahuis/ DHC-2 Beaver /Zat/ BBq; nee/ Camp; nee
29. Ralf Riepenhausen/ D/ Harvard AT-6 / Zat+Zon/ BB; ja 1x/ / Camp; ja, caravan
30.
31. Danny Mulders/Oss/ 1:7 FW190D9/ ZA+ZO/BBQ: ja 1x/ Camp; nee
32. Paul Kuijpers/ Oss/ Edge 540, spw. 2m. Osmax 26cc/ zat+zon/ BBq; ja,1x/ Camp; nee
33.
34.
35. Bram Kraak/ Oss/ Pilatus Porter PC-6, spw. 2,80m, electrisch/ zat+zon/ BBQ; nee/ Camp; nee
36. Ronald van den Oever/Oud-Alblas/T. Flite Spitfire 1:7,T. Flite Mustang 1:7/Zat/ BB;Ja 2x/ Camp; nee
37. Bart Gijsbers/Nieuw Vennep/Fokker 27;1.60 F15;1.25 A10;1.35/ zat +zon/ BB: ja, 1x/ Camp; nee
38. (zondag)
39. Dre van Nassau / Roosendaal / TC Tigermoth, Spitfire /Zat+Zon /BB; Ja,2x/ Camp; Ja, Vouwwagen.
40. Jan Reus/Hoorn/Haviland Chipmunk/zat+Zon/BBQ ja 1x./ Camp; Ja, tent
41. Martin van Middelkoop/Zwijndrecht/TF Corsair 1.57m /Skybolt dubbeldekker (1.4m). /Zat /BBQ; nee / Camp; nee
42. Jeroen Weel./ Heerhugowaard /Extra 330 /zaterdag/ BB; nee / Camp; nee
43. Heinz Specht / D / Mustang P51, Excalibur 2,54 m / Zat+Zon / BB; Ja 2x/ / Camp; ja, caravan
44. Thomas Kappenberg/ D/ P-51 2,50m, P-40 2,70m/ Zat + Zon/ BB; Ja 1x/ Camp; ja, caravan
45. Jan Brilman /Groningen/ Cessna BirdDog 1:13, P-51 'Strega' 1:12/ ZO/ BB:nee/ Camp; nee
46.
47. Fritz Gleibs/ D/ P-38;3,10m, Corsair;3m met Moki 250/ Zat+Zon/ BB; Ja;3x/ Camp; ja, Camper.
48.
49. Bastiaan de Jager/Nieuwe Tonge/Piper PA-18 super cub/Zat/BB;Ja 4x/ Camp; nee
50. Heinz Eiling/ D/ AT-6 Harvard;spw.? / Zat/ BB; nee / Camp; nee
51. Jaap Gaasbeek/ Clipped Wing 2,185 13cc 4T/ A300 statisch model / zat+zon/ BB;ja, 2x/ Camp; ja Camper
52.
53. Wim v. Schaijk/Nijmegen, Delta Oss/Edge 540, spw. 1,50m/zat+zon./BB; ja1×/ Camp; ja, auto
54. Alexander de Leng/ Boskoop, Sopwith pup 1:3 / Zat BB:nee/ Camp; nee
55. Peter te Velde/Zwolle, OV-10 Bronco, Beechcraft D-18s / Zat BB:nee/ Camp; nee
56. R.Boogaers/ Hapert/ Tiger Moth / Zat+Zon BB:1x. Camping; ja, caravan
57. F.Stoop/Vessem/Extra 1,6m en Edge 2m/Zat BB:1x/ Camping; nee
58. M.Stoop/Hapert/Hawker Hurricane 1,8m/Zat BB:2x/ Camp; nee
59.
60. Han Witteveen/ Epe/ Beech D18, Lapidar (dakota)/Zon/BB; nee/ Camp; nee
61.
62. Michiel Mol/Vught/Piper 1:5/2.15m/Zondag/BB: nee/ Camp; nee
63. Ralf Jani/ D/ Zero; 2,30m. / Zat+Zon/ BB; Ja 2x/ Camp; ja, caravan
64. Ger Kovacs/ Zwijndrecht/ Mig3 elec en P38 elec/ Zat/ BB;ja,1x/ Camping;nee
65.
66. Steffen Jansma/Tilburg/space walker 1/4/zon/ BB; nee/ Camping; nee
67. Pascal vd Heuvel/Bemmel/ pt-17 stearman 1/5 piper cub 1/5 /zon/ BB; nee/ Camp; nee.
68. Louis Kerkhof/ Almere / Stuka 1,78 mtr Pilatus, PC-6 Porter 1,96 mtr / Zon/ BB; nee/ Camp; nee

Laatst bewerkt:
Ook vanaf deze zijde een update.

Onno en ik hebben besloten wat we meenemen, de Pfeil en de Cub die zouden het moeten doen dus die komen zeker mee.

Hier de nieuwe opgave (de Fournier FR-4 en de Tipsy Nipper laten we nu thuis).

14. BosModelAir;Berto/Huizen/Do-335 Pfeil, Nomad/ zat+zon??/BB;ja 1x/ Camp; nee
15. BosModelAir;Onno/ Weesp/TC Piper Cub, Decathlon/ zat+zon??/ BB;ja 1x/ Camp; nee

De zondag staat hier nog steeds ter discussie al is Jaap goed bezig :thumbsup:

Wij hebben er ook heel veel zin in en die kantine levert TOP spul en de BBQ zal weer legendarisch worden :D

Tot zaterdag.

Ik heb het filmpje van de TC Cup van Onno zitten bekijken en dat vliegt grandioos!
Ga vanavond nog even de Storch nakijken en een beetje de kale plekken bijwerken(ik heb er veel mee geragt de laatste tijd).
Hoop dat ik met Onno een Synchroon vluchtje kan maken omdat de snelheid wat ik op het filmpje heb gezien denk ik wel hetzelfde zal zijn als dat van de Storch!

HEB ER ERG VEEL ZIN IN A.S ZATERDAG!!!!!!!!

Tot Zaterdag!!!!!!!!

Mvgr hans

Hoop dat ik met Onno een Synchroon vluchtje kan maken omdat de snelheid wat ik op het filmpje heb gezien denk ik wel hetzelfde zal zijn als dat van de Storch!
Onno zal met zijn Piper Cub waarschijnlijk alleen aan de kabel vliegen maar da`s geen probleem, kunnen wij zowiezo wel even samen "hangen".

Op het filmpje kom ik geeneens boven half gas uit, die kist vliegt met een paar klikken gas al horizontaal (moet ik wel bijzeggen dat aan de aansturing nog wel wat verbeterd kan worden).

Maar Hans een syncroon vluchtje moet lukken :yes:

Heren,

Hierbij een afmelding. Ik moet een keus maken en ga naar Eole (BIGGS meeting) Zaterdag.

Dus nummer 59 is ook vrij.

Veel plezier allemaal en ben benieuwd naar de foto's.

Succes,
Alex

Jan,
schrap voor mij de BBQ, een clubmaat geeft een feest (al weet 'ie het zelf nog niet :mrgreen:) daar kan ik niet wegblijven,

tot zaterdag,

Frank

Alex en Frank, de lijst is bijgewerkt.
Jammer, maar bedankt voor de info, zeker i.v.m. de Barbeque, want elke niet afgemelde eigenlijke deelname aan de BBq is voor onze club een nettoverlies van 12,50. Euro, want de penningmeester kan tot en met vrijdag wel minder doorgeven.

groetjes,
Jan

Laatst bewerkt:
Volgens het KNMI komt er zaterdag nog steeds een NW4 aan.

Voor wat preciezere verwachtingen kijk ik vak op weer.nl en dan met name hier: www.weer.nl: Actueel en verwacht weer
Als je dan onderin op wind in bft klikt krijg je te zien dat er zaterdag een windje bijna pal uit het westen komt met kracht 3. beter nieuws dus!

mooi

@Jitze.

Dat wordt dus langs het 'vang'net van de golfbaan scheren :mrgreen: tijdens de landing, nice.

Ger.

Yep, dat wordt voor sommigen weer spannend.

Hans vloog er vorig jaar jammer genoeg in met z`n P47 geloof ik :-(

Ik denk dat het dit jaar nog wel iets spannender zou kunnen worden. Op het veld staat het net van de grote pits aan de rechterkant een beetje anders ten opzichte van vorig jaar.
Dit staat nu in het verlengde van het normale veiligheidsnet en het golfnet, alle netten zijn samen dus 1 vlak geworden.
Dan zou het duidelijker moeten zijn wat de vlieglijn is, zodat je in de nadering meteen ziet dat je achter het net zit.
Ik hoop dat zondag de wind niet naar noord draait zoals de voorspelling is.
Maar indien nodig leggen we het cirquit dan over links.
Fingers crossed....

Laatst bewerkt:
Knipperde knip Knipperde knip Knipperde knip Knipperde knip

Welk VANGNET

Zo wij zijn er helemaal klaar voor, de A300 hangt in de camper en de rest van de zooi gaat er morgen in en dan yessssssssssssssssssssss

Gr Japiooooooooooooooooo

Zondag ben ik er ook wel, misschien niet tot laat in de middag maar dat gaan we nog even regelen ;-)

zondag is er voor mij wat tussen gekomen
maar zaterdag ben ik nu spontaan vrij
dus zou ik saterdag kunnen

jeroen weel exstra 330 shp spanwijte 1,8 meter 45cc motor bbq ja

@Jan

Wij hebben nog wel een KIPPEPOOTJE over voor Jeroen hoor, of bami met appelmoes hebben we altijd wel in een kassie ligge.

Gr Japioooooooooooo

Laatst bewerkt:
Hallo jongens,

enkele mededelingen van huishoudelijke aard;

Na rijp beraad heeft de Organisatie Commissie (5 man bestaande uit; 3 bestuursleden + 2 leden) unaniem het volgende besloten;

- de Inschrijfsluitingsdatum van 14 juni, welke vermeld staat op de Site van MVV Delta, op te schuiven naar uiterlijk a.s. donderdag 18 juni. (op dit moment zijn er voor de zaterdag nog 2 plaatsen vrij, voor de zondag meer).
Na deze datum worden geen inschrijvingen meer aangenomen.
Alleen afmeldingen worden nog, vanaf vrijdag (op papier), verwerkt.

-Inschrijf-sluitingsdatum voor de Barbeque (alleen voor deelnemers en aanhang) blijft uiterlijk morgen, 14 juni.

-Daginschrijvingen op de Meeting zelf, 20+21 juni, zullen niet worden gehonoreerd, dus op de Bonnefooi komen zonder voorinschrijving ,op beide dagen, zal uitlopen op een teleurstelling.

De organisatie is vanaf vrijdag op de club en wil zich dan totaal richten op het evenement zelf. Alleen afzeggingen zullen naar hen worden doorgespeeld.

We hopen dat voor bovenstaande alle begrip is, bovendien is er voldoende tijd en kans geweest om zich aan te melden, afmelden had altijd nog gekund, zoals sommige ook netjes doen.

namens de commissie,
groetjes,
Jan

hoi Jongens,

nog een aanvulling op bovenstaande:

PARKEREN;
-DEELNEMERS kunnen hun auto aan de achterkant en achterzijkant op de parkeerterreinen parkeren.
-BEZOEKERS niet doorrijden naar achteren, maar parkeren op de 2 terreinen aan de voorkant (tussen de straat en het clubgebouw)

Bij deze is dan de INSCHRIJVING GESLOTEN.

Afmelden kan altijd natuurlijk, dit svp niet nalaten, zeker ivm de Barbeque!
De organisatie krijgt deze verder wel doorgespeeld, want we zijn vanaf 13.15 vootaan op het vliegveld.

Zo dan rest mij alleen nog jullie allen te bedanken voor de deelname aan het evenement en hoop jullie allen, vanavond, morgen of zondag te kunnen begroeten.

tot ziens,
groetjes,
Jan

Back