4 maanden wachten op bestelling

beste formleden,
ik heb een half jaar geleden een boot thunder fountain van bmi gekocht. toen is er door een ongelukje de kap kwijt geraakt. Toen heb ik bij de winkel waar ik de boot heb gekocht de kap besteld en na 4 maanden heb ik die nog niet binnen. Nu is mijn vraag, komt dit door bmi of omdat de winkel niet een dealer is van bmi.

groetjes roel

Ik zou er even met je vader langs gaan Roel, met rekeningen, betaalafschriften enz. 'Wij' van het forum kunnen weinig voor je doen, helaas :( (Ik wil wel meegaan 2m01, 115kg, directeur van één-mans incassobureau 'Binnen zonder kloppen", maar daar hangt een prijskaartje aan).

Laatst bewerkt:
Waarom dan niet direct BMI even mailen?

Maar inderdaad, wie van ons moet je daarbij kunnen helpen?

Tja, je kan je frustraties delen hier,gedeelde smart is halve smart ;)
Maar je zult toch echt zelf even langs de winkel moeten... En idd neem je vader mee, maakt net even wat meer indruk, zonder dat het asociaal word...

neem dan iemand mee die een flinke filmcamera heeft wat er proffessioneel
eruit ziet alsof je van een tv klacht programma iemand mee hebt
radar,kassa,pieter storms,steegeman,undercover in nl of welke dan ook,
met camera op hun gericht is t zelfde als dat je een wapen op iemand richt,ze zijn voor beide bang,

Vroeger.... bij de lokale Modelbouwboer vaak besteld via BMI.
(voornamelijk Hirobo spul) en de wachttijden waren ook zeer groot.
Ik spreek gemakkelijk over 2maanden en plus.
Voordeel is dat de "lokale Modelbouwboer" wat contacten heeft bij BMI.
Wachttijden worden iets korter...

Momenteel heb ik geen ervaringen meer met bestellen bij BMI.
(Via HongKong gaat het meestal vlugger...)

Ach ach , wat een zielige berichten hier weer zeg , t is de laatste tijd echt een hype om beginnende (jonge) modelbouwers te proberen t posten zuur te maken hier he , en dat nogwel door volwassen "mensen" .

Vind juist dat ze goed helpen en er staat wat ongein tussendoor.
Beste advies is toch om naar de winkel te gaan met 1 van je ouders, en dat word hier gegeven.

Ach ach , wat een zielige berichten hier weer zeg , t is de laatste tijd echt een hype om beginnende (jonge) modelbouwers te proberen t posten zuur te maken hier he , en dat nogwel door volwassen "mensen" .
We wachten met smart jouw advies af.
BTW is jouw ban op Xtremeboats forum al opgeheven? Of is die ban permanent? Lorum ipsum quibus.

Laatst bewerkt:
Mod edit
psygho (emil), zie mijn reactie, de volgende krijgt een waarschuwing.

(ik houd het gezien de postingstijd op een misverstandje, dat onze berichten elkaar gekruisd hebben)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back