BadBert
Forum veteraan
Hallo,
ik heb sinds kort een Falcon 400 3d SE
Rotor diam van 630mm
heli lengte: 670mm
Nu wil ik hier in de toekomst een leuk rompje voor aanschaffen!
Het liefste natuurlijk de airwolf romp!
Ik heb geprobeerd te zoeken, maar ik zie alleen airwolf rompen voor grotere helis!
ook kan niemand me vertellen of bepaalde rompen passen (of simpel passend te maken zijn)
De heli is behoorlijk overpowered, en met de schaalromp moet gewoon normaal rond gevlogen kunnen worden, dus geen gekke fratsen.
Ik had voor de picolo al eens een schuimen romp gezien, zoiets lijkt me ideaal.
Heb ooit eens een simpel rompje gehad (2 lexaan helften) maar zoiets zoek ik dus niet... heb namelijk geen idee hoe ik dat NETJES op de heli krijg, en dan ook de accu er nog uit krijg, bij die schuimen kon je de voorkant eraf schuiven...
Liefst uiteraard ook met retracts!!
Even nog voor de duidelijkheid: het hoeft niet perfect schaal te zijn moet er gewoon leuk uit zien namelijk. En het moet geen honderden euro's gaan kosten....
Wie weet/heeft er wat? Of wie kan me hiermee verder helpen?
ik heb sinds kort een Falcon 400 3d SE
Rotor diam van 630mm
heli lengte: 670mm

Nu wil ik hier in de toekomst een leuk rompje voor aanschaffen!
Het liefste natuurlijk de airwolf romp!

Ik heb geprobeerd te zoeken, maar ik zie alleen airwolf rompen voor grotere helis!
ook kan niemand me vertellen of bepaalde rompen passen (of simpel passend te maken zijn)
De heli is behoorlijk overpowered, en met de schaalromp moet gewoon normaal rond gevlogen kunnen worden, dus geen gekke fratsen.
Ik had voor de picolo al eens een schuimen romp gezien, zoiets lijkt me ideaal.
Heb ooit eens een simpel rompje gehad (2 lexaan helften) maar zoiets zoek ik dus niet... heb namelijk geen idee hoe ik dat NETJES op de heli krijg, en dan ook de accu er nog uit krijg, bij die schuimen kon je de voorkant eraf schuiven...
Liefst uiteraard ook met retracts!!
Even nog voor de duidelijkheid: het hoeft niet perfect schaal te zijn moet er gewoon leuk uit zien namelijk. En het moet geen honderden euro's gaan kosten....
Wie weet/heeft er wat? Of wie kan me hiermee verder helpen?