Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bertus zei:Wat ik eindelijk niet begrijp is.
Waarom verschijnen hier zulke bouw draadjes niet.
Iedereen vind het prachtig maar bouwdraadje vind ik niet.
Geldboompjes te kort :?:
En Theo liever 5 % rendement en heel de middag vliegen.
Dan 100% en 1 vlucht op de middag.
Theo Coenen zei:Waarom blijven jullie allemaal klooien met die slechte motoren, je haalt maar een rendement van nog geen 30% met die verbrandingsmotoren. Met goeie electromotoren zit je al snel met rendementen van meer dan 80%.
Marco uit Hangar 5 zei:Als je gewicht en vermogen ongeveer gelijk houdt, zijn met een borstelloze motor en Lipo accu's veel langere vliegtijden te bereiken dan met brandstof motoren. Het gewicht van een borstelloze motor met het zelfde vermogen is veel lager dan van een brandstofmotor. Het gewicht wat je overhoudt kun je stoppen in grotere capaciteit accu waardoor de vliegtijd toeneemt.
Marco
Ik was al aangemeld daar maar keek (spelling?) niet zoveel, laatste tijd steeds meer :wink:Han zei:He Nando op de flyingcirkus site staan hele leuke filmpjes.
Je moet je wel even aanmelden.
Is zo gedaan.
En de prijs Totaal maar iets meer als 10.000 euri.
Valt wel mee als je een geld boompje hebt.
Groeten Han.
Here are some Pictures of Mr Rainer Hacker and His new Krill Models-KatanaS 3M all composite scale aerobatic plane.
**Please note the gearbox is the New Hacker "C50 Acro Quad" using a 6.7:1 sealed geardrive incorporating, oil bath lubrication and Helical Gears!
Technical Data:
Model: KANTANA S designed Seba Silvestry from KRILL
Wingspan: 3m
Take of weight: 20kg
Motorsystem: 4 x C50-15XL in one closed gearbox with oil inside
Prop: 31x12
Battery: 8 x TP6000-5S3P ProLite
Controller: 4 x MASTER 90-O-Acro
Receiver: GRAUPNER/JR SMC20DS
Transmitter: JR-10X
Servos: 14 pcs JR8411
Dual-Power-Supply: PowerBox Champion/ Deutsch