450 pro v2 mini vbar probleem

dat hoeft nou ook niet meteen...

hyperions zijn doorgaans goede motoren, daarvoor hoef je hem echt niet te wisselen.
maar het is gewoon erg raar dat je met die motor maar 3 minuten haalt.

Loopt alles wel soepel?

Ja loopt echt super soepel als ik land en mid stick doe loppt hij zo een tijdje door:p kan het een instelling zijn. Vamorgen twee lipos gevlogen en na 3, 15 nog 28 % over. Van 98 %

Laatst bewerkt door een moderator:
Stomme vraag: hoe meet jij die %?
toch niet toevallig van een lipo checker oid op het veld?
Of reken je dit terug van wat de lader erin terugstopt?

Wat laad de lader terug in ma?

Net gekeken en had twee lipos een van 45% en een van 49% ik ben deze nu aan het laden zal straks even doorgeven hoeveel hij er in hebt gedaan kwa mah.

Het procentueel meten van de capaciteit met een lipo tester is puur indicatief. Ofwel: vol of leeg? Zoals je al ervaren hebt kan je beter naar de mAh kijken op je lader.

Mooi te lezen dat het inmiddels beter gaat. Verhoog je toeren niet direct teveel en koop zeker geen andere motor, nergens voor nodig! Maar leer eerst je stick controle op peil te brengen. De meeste mensen beginnen met tic-toc's...... ik heb echt geen idee waarom? Het is een erg lastig figuur om echt goed uit te voeren. Je kan je beter eerst richten op rainbows en het vliegen van echt nette 8-figuren (voorwaarts en achterwaarts). Daar leer je namelijk echt van sturen.

In ieder gevalt top dat je weer verder kan! Succes met oefenen.

Zo ook weer vol de 45% heeft 1083 maH geladen en de 49% 970maH

Je had wel de normale tijd gevlogen?
Had je al iets veranderd?
kan zijn dat de accu's hun voltage iets hoger houden door het asociaal warme weer. dat vernachelt het percentage op zo'n voltage checker

Maar inderdaad, zo'n voltagechecker is puur leuk om ff te kijken.
echt bepalen of de accu leeg of vol is kun je er eigenlijk niet mee.
een slechte accu laat nl zijn voltage veel verder omlaag vallen onder belasting, dus het gebeuren dat de low voltage cutoff inslaat, en jij op de grond vrolijk een goed percentage/voltage meet.
De lader is eigenlijk de enigste manier om het goed te bepalen..

Heb je de grips wel geflipt?
Staat de gain wel hoog genoeg?
klopt de precomp wel?

Ik toer nog wel eens wat rond met n 450, en zit dan echt onder de 3000 toeren.. en ik krijg die staart niet weg.

Back