Ik ben van plan om deze motor:
BLS3661 Sensorless Inner Runner Brushless Motor
Diameter: φ36,0mm
Lengte: 61.0mm
Gewicht: 285.3 gram
RPM/V (KV): 2.000, 2.900 en 3.300
Accu’s: 4 ~12 NiMh (NiCd) cells/ 2~4 LiPo cells
Vermogen: Max. 888 Watt (15 sec.)
Continue stroom: 45 ~60 Ampére
As diameter: φ5.0
In een Slash te zetten. De slash gebruikt 48 dp tadwielen, ik kan deze alleen nergens vinden voor een 5mm as.
Ik weet dat het redelijk over de top is voor een Slash. (zou de motor ook maar op 2s gaan gebruiken denk ik. ) het gaat er ook om, de regelaar kan de motor aan (op z'n volle specs) dus als ik het later mischien nog in een andere auto wil zetten (bijv een nitro conversie) moet ik geen nieuwe motor te kopen. )
anyways, iemand enig idee waar een 48dp tandwiel voor een 5mm as te vinden is?
edit: de Slash heeft toch gezelfde slipper als de Revo? anders moet ik kijken of ik zo'n Mod 1 spur van de Revo er op kan zetten.
BLS3661 Sensorless Inner Runner Brushless Motor
Diameter: φ36,0mm
Lengte: 61.0mm
Gewicht: 285.3 gram
RPM/V (KV): 2.000, 2.900 en 3.300
Accu’s: 4 ~12 NiMh (NiCd) cells/ 2~4 LiPo cells
Vermogen: Max. 888 Watt (15 sec.)
Continue stroom: 45 ~60 Ampére
As diameter: φ5.0
In een Slash te zetten. De slash gebruikt 48 dp tadwielen, ik kan deze alleen nergens vinden voor een 5mm as.
Ik weet dat het redelijk over de top is voor een Slash. (zou de motor ook maar op 2s gaan gebruiken denk ik. ) het gaat er ook om, de regelaar kan de motor aan (op z'n volle specs) dus als ik het later mischien nog in een andere auto wil zetten (bijv een nitro conversie) moet ik geen nieuwe motor te kopen. )
anyways, iemand enig idee waar een 48dp tandwiel voor een 5mm as te vinden is?
edit: de Slash heeft toch gezelfde slipper als de Revo? anders moet ik kijken of ik zo'n Mod 1 spur van de Revo er op kan zetten.