4kan. 35Mhz synth. ontvanger

Ik heb de single conversie 4 kanaals met mini kristal getest. Top ding! Bereik is enorm. Lange antenne maar wel erg dun en licht. Kon met ingeschoven antenne ver en laag vliegen, doet dus niets onder voor een grotere duurdere ontvanger.

Klopt! Corona ontvangers zijn behalve bijzonder aangenaam geprijsd ook nog eens erg betrouwbaar en licht...

Ik heb zelf een dubbel-conversie 6 kanaals met kristal weliswaar in gebruik en doet niet onder voor mijn mpx ipd ontvangers die 4x zoveel kosten.

Ben zelf ook erg benieuwd hoe ze presteren!

ziet er goed uit!!!

Op de website van Hobby City staat dat de ontvanger ook met normale zenders gebruikt kan worden. In de handleiding van de ontvanger kan ik dar niets over vinden.

Kan ik deze ontvanger nu wel of niet met mijn Robbe FX18 gebruiken?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten
Jeroen

ja dat kan gewoon, zender maakt niets uit ;) En 20 jaar oude zender werkt er ook gewoon mee, alles wat nodig is zit in de ontvanger.

Ik had ze ook al gespot. Helaas net te laat want de voorraad stond al in de min.
Dat is wel het nadeel bij UH. Veel leuke dingen egen spotprijzen en vervolgens niet leverbaar :|

Ik heb er gelijk maar 2 besteld + lipo's en wat andere dingetjes.
Geweldig die dollar koers! voor 102 dollar geshopt en maar 73 euries afrekenen.

Groeten
Jeroen

Wat ik me afvraag is of er een geheugenfunktie in de ontvanger zit. Ik zie een scanbutton zitten die je blijkbaar moet indrukken om de ontvanger de zender te laten zoeken.
Blijft het gevonden kanaal bewaard als je de spanning van de ontvanger haalt? Of moet je voor iedere vlucht opnieuw scannen?

fbk zei:
Wat ik me afvraag is of er een geheugenfunktie in de ontvanger zit.
Lijkt me wel, getuige deze krakkemikkige zin in de manual:
"Note: 1 This receiver has the feature of memory, please electrify the receiver again if change another transmitter."

Bart

:P
Eigenlijk zou er dus moeten staan:
"Note: 1 This leceivel has the featule of memoly, please electlify the leceivel again if change anothel tlansmittel."

Iemand enig idee wat de levertijd is bij HobbyCity?

Mijn pakketje is de 27ste(afgelopen zaterdag) op het vliegtuig gegaan, hoelang zal het nog duren voordat ik het pakketje krijg?

Ik mag komend weekeinde het EK met de Micro Magic meevaren en het zou fijn zijn als ik de ontvangers kan gebruiken.

Als ik ze binnen heb laat ik wel even weten hoe ze bevallen.

Groeten
Jeroen

Ik krijg de pakketjes meestal zo'n een tot 2 weken na verzending binnen.
Ik heb een aantal Corona ontvangertjes in gebruik, ben er ook erg over te spreken. Prima bereik, nooit storingen gehad en ze zijn lekker klein en licht. Ik heb ze in de gaten gehouden op de site van Hobbycity, maar het schijnt dat de firma die deze ontvangers maakt nogal onbetrouwbaar levert. Kan dus bij deze ontvangers weer een probleem worden. Dus als ze op voorraad zijn: meteen bestellen!

micromagic 31 zei:
Iemand enig idee wat de levertijd is bij HobbyCity?
Ik vind ze redelijk vlot, maar een dag of 10 moet je toch wel rekeken.
En als je de pech hebt (zoals ik) dat de douane je pakje eruit vist dan duurt het nog een dag of vier, vijf langer...

Bart

Hi,

Ik heb ze gisteren binnen gekregen; verstuurd op 25 oktober! Nog geen kans gehad de boel te proberen, dat wordt pas van het weekend.

25 okt. verstuurd of 25 okt op het vliegtuig? mijn pakje is ook de 25ste verstuurd maar het ging pas de 27 ste op het vliegtuig, waar het nu is kan ik helaas niet meer volgen.
Ik wacht het maar gewoon af, ik kan er toch weinig aan veranderen mocht het niet op tijd binnen komen.

Groeten
Jeroen

Dat was 25e op het vliegtuig (your item left for destination Netherlands)

Dan zou je hem morgen kunnen verwachten...

Back