4servo's op 1 kanaal ???

beste medemodelbouwers

ik heb een ventus 2C met 4 rolroeren en dus ook 4 servo's nu wil ik die op 1 kanaal insteken en ook kunnen afstellen omdat ik wat kanalen tekort kom.

er bestaat zoiets als een magic switch of zoiets maar de juiste naam vind ik niet en dan is zoeken ook onaangenaam moeilijk.

wie kan me helpen
alvast bedankt!

is dit wat ik nodig heb? want ik kan er niet goed aanuit hoe de regeling gebeurt???

ik moet 4 rolroeren op 1 kanaal kunnen insteken voor een ventus 2Cx

http://www.futaba-rc.com/radioaccys/futm4158.html

futm4158-2.jpg

Note that this unit will only work with the 14MZ and FX40.

Lijkt me dat je met een 14MZ ook geen tekort aan kanalen moet hebben om de roeren direct aan te sluiten ;)

Wat ik begrijp wil je dus elk kanaal apart kunnen subtrimmen zonder mechanisch bezig te gaan? Mechanisch lijkt me een stuk eenvoudiger en goedkoper. Een powerbox (net als grote kisten gebruiken voor 3 aileron servo's op 1 roer) is echt niet nodig...

niet gelezen ik heb een 9Csuper

ik wil inderdaad kunnen subtrimmen zonder mechanisch bezig tezijn. want ik geraak er mechanisch van geen kante...

ik wil geween 4 rolroeren op 1 kanaal kunnen zetten en hun uitslagen regelen ;)

Hey Vincenzo,

Ik heb net uit Frankrijk een soortgelijke V-kabel binnengekregen voor een 24e en 6€ voor het programmeergedeelte. ( ELECMOD : Trimmer de servo ) Dit ga ik gebruiken voor de winglet roeren van een ASH25 van 9m. Deze roeren gaan meegaan met het richtingsroer als er een minimum uitslag gegeven wordt.
Als je hiervan 2 stuks neemt en die op een V kabel zet dan moet je wel 2 roeren gelijk koppelen en kan je die rechtstreeks van je zender regelen en de 2 overige vrij progammeren. Als je er nog eentje bij neemt heb je 4 regelbare roeren. Maar dan zit je wel aan 3x24e en 1x6€, met verzendkosten van 9€. Levertijd is ongeveer 1 week.

Ik heb ze nog niet zelf gebruikt maar dit zal de kmende weken wel gebeuren.

ps: proficiaat met je nieuwe aanwinst ! Welke span heeft hij?

Groeten,

Beerke

Back