4wd brushless hanteerbare 1;10 buggy

zover ik weet heeft de LRP een open chassis, zand en steentjes kunnen dan zo tussen je pinion en je spur komen.
Bij de Tamiya heb je dit probleem niet.

Weet je zeker dat je een buggy wil? qua prijs ben je bijna hetzelfde kwijt voor een Slash 4x4:D

Grtz, Jan

elektro 215 en de tamiya idd 100 = 315 en een slash 4x4 369,95 verschil 54 (vind ik toch best een klein verschil) en dan heb je toch echt een goede auto:D
en als je de lrp zou kopen met de elektro die je wil ben je al duurder uit;)

elektro 215 en de tamiya idd 100 = 315 en een slash 4x4 369,95 verschil 54 (vind ik toch best een klein verschil) en dan heb je toch echt een goede auto:D
en als je de lrp zou kopen met de elektro die je wil ben je al duurder uit;)
die lrp is rtr maar de artr is ook 100 en die lijkt me beter maar waar is die slash dan zo goedkoop

Bij de Tamiya heb je dit probleem niet.

Que? Ooit wel eens de DF-02 bekeken?
Gravelhound_02.jpg

Als de keus tussen deze twee moet dan de LRP. DF-02 kun je beter een heel eind links laten liggen.

Ik gaf aan dat de pinion en spur niet beschermd zijn doordat het chassis open is, de tamiya is ook open alleen zitten de spur en pinion beschermd in een huis;)

Als ik jou was zou ik eens kijken naar merken waar je ook de onderdelen makkelijk van kan bestellen, Traxxas en Hpi zijn de 2 merken waarvan je wel zeker kan zijn dat je er makkelijk aan kan komen.(is mijn ervaring)

Grtz, Jan

Als ik jou was zou ik eens kijken naar merken waar je ook de onderdelen makkelijk van kan bestellen, Traxxas en Hpi zijn de 2 merken waarvan je wel zeker kan zijn dat je er makkelijk aan kan komen.(is mijn ervaring)

Grtz, Jan
Bestaat er een traxxas 4wd buggy dan?

Ik gaf aan dat de pinion en spur niet beschermd zijn doordat het chassis open is, de tamiya is ook open alleen zitten de spur en pinion beschermd in een huis;)

Ah zo, dat werd me niet helemaal duidelijk uit je eerste post.
Best logisch eigenlijk maar goed.

Maar, wat heb je aan een beschermde pinion en spur als de auto zelf waardeloos is ;)

Back