Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
misschien een HPI brama buggy 4WD?
Al naar de Kyosho DBX VE gekeken?
Nee, maar ik heb het idee dat Melvin niet eens weet wat hij nu wil.
Heb je een bron dat die orion set niet goed is?
Dit meen je toch niet...?
1. Dat lijkt wel erg veel op paint
2. Die auto wilt toch niemand jatten, er zit een of andere Orion ESC en motor in als ik het goed heb. Dat spul wilt niemand en is ook niks waard...![]()
Ik heb nog nooit klachten over mijn Orion set gehad eigenlijk. Maar goed, het was een optie.
Nee maar diezelfde Orion set heb ik al tijden in mijn Stampede.
Een hobbywinkel waar ik kom verkoopt de VE versie's niet meer van Kyosho. Dan denk ik ff maar aan de DBX VE en Inferno VE.
Echter de reden was dat vrij veel mensen die er eentje kochten steeds terug kwamen met een defecte motor of regelaar.
Wat je kan doen is die DBX kopen en als de esc of motor het mocht begeven een castle ofzo erin planten.
De DBX is ook eigenlijk niet zo duur he ?
Het dichtste bij Nijmegen dat ik weet is Hobma in Elst of RC-Point in Beugen.
die ziet er wel nice uit maar de orion brushless set is niet echt een goede heb ik horen zegen
en voor dat geld moet er dan nog een 2.4 setje bij
neej de auto 100 brushless set is 100 zender 50 en de servo 25Rare logica heb jij!
Als de elektronica kapot kan gaan is dat een groot probleem.
Maar als je die Tamiya koopt weet ik al wat er gaat gebeuren.
De LRP weet ik niet, maar ik zou het niet doen...
Ik zou voor de DBX gaan...
Je kunt het toch zo zien, je wilt een brushless set van 200€+ in een auto van 100€ steken = fout.
Zelf heb ik ook gezocht naar ene 4wd buggy en ik probeerde het ook goedkoop te houden, maar dan zit je al bij Tamiya en die zijn toch ook bagger zonder 100€+ aan TRF onderdelen.
P.S. Ik heb een Durango DEX410R gekocht.