4wd brushless hanteerbare 1;10 buggy

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens M-auto (weet het nr niet meer) is het eengoeie buggy die kyosho, en de motor n esc zijn ook goed.
Maarja misschien hebben ze daar wel voor betaald gekregen, je weet nooit.

Een hobbywinkel waar ik kom verkoopt de VE versie's niet meer van Kyosho. Dan denk ik ff maar aan de DBX VE en Inferno VE.

Echter de reden was dat vrij veel mensen die er eentje kochten steeds terug kwamen met een defecte motor of regelaar.

Wat je kan doen is die DBX kopen en als de esc of motor het mocht begeven een castle ofzo erin planten.

De DBX is ook eigenlijk niet zo duur he ?

Een hobbywinkel waar ik kom verkoopt de VE versie's niet meer van Kyosho. Dan denk ik ff maar aan de DBX VE en Inferno VE.

Echter de reden was dat vrij veel mensen die er eentje kochten steeds terug kwamen met een defecte motor of regelaar.

Wat je kan doen is die DBX kopen en als de esc of motor het mocht begeven een castle ofzo erin planten.

De DBX is ook eigenlijk niet zo duur he ?

ik heb al zitten kijken voor de lrp blast bx non rtr dus als je een winkel vind in de buurt van nijmegen dan laat maar waeten

Laatst bewerkt:
Rare logica heb jij!
Als de elektronica kapot kan gaan is dat een groot probleem.
Maar als je die Tamiya koopt weet ik al wat er gaat gebeuren.
De LRP weet ik niet, maar ik zou het niet doen...
Ik zou voor de DBX gaan...

Je kunt het toch zo zien, je wilt een brushless set van 200€+ in een auto van 100€ steken = fout.

Zelf heb ik ook gezocht naar ene 4wd buggy en ik probeerde het ook goedkoop te houden, maar dan zit je al bij Tamiya en die zijn toch ook bagger zonder 100€+ aan TRF onderdelen.

P.S. Ik heb een Durango DEX410R gekocht.

die ziet er wel nice uit maar de orion brushless set is niet echt een goede heb ik horen zegen
en voor dat geld moet er dan nog een 2.4 setje bij

Rare logica heb jij!
Als de elektronica kapot kan gaan is dat een groot probleem.
Maar als je die Tamiya koopt weet ik al wat er gaat gebeuren.
De LRP weet ik niet, maar ik zou het niet doen...
Ik zou voor de DBX gaan...

Je kunt het toch zo zien, je wilt een brushless set van 200€+ in een auto van 100€ steken = fout.

Zelf heb ik ook gezocht naar ene 4wd buggy en ik probeerde het ook goedkoop te houden, maar dan zit je al bij Tamiya en die zijn toch ook bagger zonder 100€+ aan TRF onderdelen.

P.S. Ik heb een Durango DEX410R gekocht.
neej de auto 100 brushless set is 100 zender 50 en de servo 25

Back