4wd chassis tamiya

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Anonymous, 23 mrt 2004.

  1. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    nou goed om weten dan
    ik veronderstelde dat omdat de service van de fireblade slecht is er is een evo2 en die staat niet eens op hun site enzow....
     
  2. Anonieme

    Anonieme Guest

    Of je koopt een HPI PRO3. Ik heb er nog een tekoop. (zie tekoop)
    met speciale motorsteun en duur carbon chassis. Volledig instelbaar en extra onderdelen en een mooie kap :) voor 100 Euro heb je een goede 4wd wagen. Tuningsdelen volop te krijgen, en onderdelen ook overal verkrijgbaar.

    Schumacher is overigens idd geen slecht merk. Tamiya is ook goed, alleen sommige dingen van Tamiya zijn nogal prijzig. Neem nu een kap voor 50 Euro.... van Hpi zijn minstens zo mooi en (naar mijn mening nog beter ook).

    kortom: genoeg te krijgen in de 4wd klasse.
     
  3. Eric HFCC

    Eric HFCC Guest

    De SST Sport is inderdaad de auto die nu uitgefaseerd wordt (=niet meer in productie), de Mission 1 is nu het instapmodel geworden en blijft dus gewoon beschikbaar. Onderdelen voor de SST Sport blijven ook beschikbaar, als ik het me goed herinner sowieso nog twee jaar.
     
  4. heej,
    volgens mij blijven de onderdelen van de sst sport nog 5 jaar beschikbaar maar weet niet cker.
    Cees
     
  5. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Inderdaad, de onderdelen voor de Sport blijven nog vijf jaar leverbaar/ in productie. Maar dat heeft met de Mission verder niet veel te maken, de vraag blijft natuurlijk: is de originele vraagsteller er al uit? Welke wordt het?
     
  6. hee,
    je moet nu een tb-01 kopen die gaat nu weg voor 50 euru met carbon chassis en aluminium moterhouder!

    Cees
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dat is een mooie optie, maar waar kun je die kopen ?

    Ik denk dat je nog zo lang met dit topic door kan gaan :) (er komen steeds nieuwe en nieuwe wagens etc.)
     
  8. conrad, en nog een paar winkels alleen staat die nog niet op de site van conrad. er kwam een foldertje van conrad binnen!

    Cees
     
  9. Gerjan

    Gerjan Guest

    wilde net één bestellen zo'n TB-01
    ik naar de site conrad
    bestelnummer ingevoerd -uitverkocht- :x
    jamer, was niet duur

    @ Cees, wellke andere winkels verkopen de TB-01 voor 50 euro?

    Groeten Gerjan
     
  10. eh een wentink ofzo weet ik niet precies. ze hebben er ook geen site van.

    Cees
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Heel hartelijk bedankt voor de vele reacties.

    Ik heb dus meerdere keuzes. Nu zag ik op de site van PK racing de HPI strint 2 voor 200 euro.

    Die zijn dan ook goed??

    Want ik heb zelf nu nog een 2 wd chassis. Zou ik er een aast willen hebben een 4wd maar dan moet het om de snelheid en moet snel kunnen accellereren.


    waar jullie het ook over hadden heb ik ook naar gekeken.

    Nogmaals bedankt voor de reacties :roll:

    Met vrindelijke groeten,

    Vincent
     
  12. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    De hpi-sprint is een hartstikke leuke auto, best vlug, maar niet te vergelijken met de Mission of de C4(.1) van Corally. Maar de sprint is een leuke auto om de overstap te maken naar de wat meer serieuze tak van sport.
     

Deel Deze Pagina