5 April, F5B in Vught

Tijdschema:
09:00 opbouwen van de tent en de rakken, een paar helpende handen zijn altijd welkom
09:45 Inschrijving, graag gepast betalen
10:00 Briefing piloten en aansluitend helpers
10:30 Aanvang wedstrijd

Aanmelden graag van te voren via F5B.nl - Home

Er is geen stroom aanwezig. Graag zelf voor een accu zorgen. Ik zal een kleine reserve accu meenemen voor wie hem vergeten is.
Er is geen clubgebouw, wel is de pits overdekt, mocht er onverhoopt een buitje vallen. Wel is er wat te drinken te krijgen (koop), je broodbakje kan thuis blijven:D
.
Mocht er twijfel bestaan over het weer, dan zal vrijdagavond 20:00 in dit draadje aangegeven worden of de het doorgaat (of niet).
Alvast tot zaterdag, Namens de F5 subcomissie, Ronald
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl

Laatst bewerkt:
Op de een of andere manier dacht ik dat de wedstrijd op 12 april zou zijn. Deze dag heb ik dan ook vrij geregeld. De 5e kan ik helaas niet. Ontzettend jammer.

Groet,
Joris

Ha Rick, gezellig!

Ik moet nog even aan het werk vrees ik... gister een B10 platgevlogen. Trainen in de hagel/regen was op zich niet zo'n probleem, tot er een laaghangende wolk voorbijkwam en de B10 verdween. Ik vond hem 1mtr boven de grond weer terug, helaas vloog hij toen vertikaal omlaag... Gisteravond meteen maar een 'nieuwe' B10 opgehaald, moet nog wel de romp opbouwen...

Groetjes,
Gerben

Was een pijnlijk momentje inderdaad. Is toch al lang geleden dat ik een model volledig afgeschreven heb, en dan nu toch echt goed ook. De vleugel is nu 3-delig, past wel makkelijker in de auto..

Ondanks deze tegenslag heb ik wel erg veel zin om iedereen weer eens te zien na de winterpause, is alweer veel te lang geleden :) . En dan ook nog een rondje vliegen op de rakken, wat wil je nog meer!

En aan iedereen die dit leest en het wel leuk lijkt, maar nog nooit meegevlogen heeft: kom gewoon gezellig kijken en neem je model mee. Kun je meteen een rondje vliegen ;)
Iedereen is welkom, en we vinden het altijd gezellig nieuwe gezichten te zien en je een handje te helpen als je dat wilt. Wel even aanmelden via de F5B website, omdat we de startlijst op vrijdagavond samenstellen.

Groetjes,
Gerben

Wat vreselijk zonde Gerben... zijn de aandrijving en andere elektronica nog wel bruikbaar?

Groet,
Joris

Accu is stuk, regelaar was stuk maar gerepareerd (nog testen of hij nog echt goed is..), motor heeft een deukje in het achterschild wat ik bijgebogen heb. Twijfel nog of ik dat zo laat of een nieuw achterschild moet bestellen...

Mark: Jammer!!! Waar ga je mee vliegen dit jaar, de getrouwe Hawk?

Groetjes,
Gerben

we gaan vliegen

hoeft geen discussie! Zonnebril :cool: en zonnebrand mee!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdschema:
09:00 opbouwen van de tent en de rakken, een paar helpende handen zijn altijd welkom
09:45 Inschrijving, graag gepast betalen
10:00 Briefing piloten en aansluitend helpers
10:30 Aanvang wedstrijd

Back