5 bij 5 meter ruimte, welke auto?

• Topicstarter Topicstarter bokkenrijder
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:

Ziet er heel goed uit, mooie lay out. Technisch gezien veel variatie met de bochten. En meteen een permanent parcour !
Ik krijg het thuis niet voor elkaar om een parcour in de tuin aan te leggen voor de Truggy 1:8 :mrgreen:, zo nu en dan wel even gras maaiien ermee.........

Met de crawler lukt het aardig, lekker vanuit de tuinstoel een rondje om de vijver die voorzien is van een waterpartijtje en maaskeien in diverse maten.
Kreeg het wel even benouwd toen ie dreigde om te rollen bovenaan de waterpartij....:eek:

Ik zou beginnen met een eenvoudige schans, niet te steil en te hoog zodat je er lekker overheen kan vliegen.
Dit kun je maken met een klein plaatje aluminium of trespa, is het meteen weers bestendig.

Laatst bewerkt:

Als de ondergront te ruig is voor de Micro-T (de wieltjes zijn vrij klein vind ik.)
Kun je nog kijken naar een setje Micro- Raminator wielen. :) deze passen ok direct op de micro-t, kosten geen drol, en zijn dubbel zo groot als de originele wielen.
Zijn imo de ideale wielen om buiten mee te rijden.

bokkenrijder heb jij mischien een tekening van die baan? of een foto van bovenaf? wat zijn de afmetingen? want ik ga ook zn super grootte auto er bij kopen. Want dan ga ik ook zn baan in de tuin aan leggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back