5 euro vliegtuig

Re: depron...

Leontje zei:
is het vrouwtje ook weer blij hé..

De mening van mijn huisdieren is voor mij in zo'n situatie niet van doorslaggevende betekenis....
Mijn twee katten zijn trouwens beide vrouwtjes :wink:

Arjen van Viegen zei:
Als de heer Van Hoek zijn seksitische grappen niet op dit forum zou maken zouden er wellicht ook vliegende vrouwen mee discussieren.... 8O

Als je een grap moet uitleggen is het eigenlijk al een verloren zaak....
conf44.gif

Maar goed:

Ik probeerde aan te geven, dat ik onder ' het vrouwtje' geen
em25.gif
mens
em25.gif
versta....
Hoewel ongetwijfeld bedoeld als koosnaam heeft het (in mijn beleving) een wat neerbuigende :evil: , sexistische :evil: bijklank. Heb je wel eens een vrouw over 'het mannetje' horen praten? Ik zou me in zo'n geval toch flink tekort gedaan voelen. :x
Vandaar mijn poging tot inkoppen van deze opgelegde kans, door quasi niet begrijpend - betrekt Leon de mening van zijn huisdieren
tiere18.gif
tiere43.gif
in zijn besluitvorming?- te reageren. Even niet gezien dat ik buitenspel stond..... :oops: Doelpunt afgekeurd, ook door mijzelf...
weeping.gif

ZUCHT.....oke oke oe...jullie winnen...

met het "vrouwtje" bedoel ik eigenlijk wel mijn vriendin mee...
dit was niet naar bedoelt maar meer als koosnaampje....weet ik veel dat hier direct een rel uit onstaat.... 8O

ik heb nog geen klap gehad met de deegroller dus ze vind het niet erg als ik haar vrouwtje noem.

Dus bij deze ik neem alles terug en bedoel dus : mijn VRIENDIN..

zo nu dat dus weer is opgehelderd..gaarne weer terug naar de oorspronkelijke doelstelling : 5euro..(of minder)

ps ik heb 2 poezen en 1 kat...dus de vrouwen zijn hier wel in de meerderheid.. :wink:

groet leon

Devine II

Voor diegene die een Devine II vliegen (en dat zijn er een paar naar ik weet) wil ik even melden het met een V-staartje nog sneller en wendbaarder vliegt. Hij rolt nu veel sneller en is minder kwetsbaar.

Binnen 45 min is hij omgebouwd.

Succes

V-staart i.p.v. hoogte roer of V-staart i.p.v. hoogte roer + rolroeren?

oftewel: heb ik een extra servo nodig, of moet ik de vleugel ombouwen?

of worden de 2 'v-roeren' aan elkaar gekoppeld?

Is een Fun Extra 300 een optie

Op http://www.slow-flyer.net/extra.html staat een Fun Extra 300. Bouwplannen etc zijn er allemaal te vinden. Leuke speelse kist. Mee te "prophangen".

Uit depron en volgens mij onder de €5,- makkelijk te bouwen.

Ik haal overigens mijn Depron (zwart 3 en 6 mm) gewoon bij een parketzaak op de Nassaukade in Amsterdam. Anderhalf jaar geleden voor een tientje of 2 (guldens) gehaald en bouw er sindsdien van.

Back