Dank jullie voor de tips.
Ik had het gas kanaal al van 0-100% (lineair) in de zender ingesteld.
Ik heb een handleiding van de ESC, en daar staat; dat je de throttle stick vanuit de prog mode naar de nulstand moet bewegen, om de instellingen op te slaan en uit de prog mode te komen. Daarna zou hij opnieuw moeten initialiseren en in de normale running mode moeten komen, zodat de motor met de throttle stick gestart kan worden.
Ik woon in Middelburg, zal het een keer in mijn profiel aanpassen. Want geheim hoef ik er niet van te maken...
Hoe ik de 0 en 100% endpoints moet inleren staat niet in de manual. Ik ga nog proberen het gas kanaal, negatief te programmeren in de zender (edit; negatief gaskanaal gaat niet in de zender), het lijkt wel of de ESC het nul endpoint niet wil zien, en daarom in de prog mode blijft staan.
In de 0 positie van de stick, hoor ik echter niet meer het melodietje en de piepjes, echter met de stick terug in de 100 % positie begint het "orgel" weer te spelen...
Ik had het gas kanaal al van 0-100% (lineair) in de zender ingesteld.
Ik heb een handleiding van de ESC, en daar staat; dat je de throttle stick vanuit de prog mode naar de nulstand moet bewegen, om de instellingen op te slaan en uit de prog mode te komen. Daarna zou hij opnieuw moeten initialiseren en in de normale running mode moeten komen, zodat de motor met de throttle stick gestart kan worden.
Ik woon in Middelburg, zal het een keer in mijn profiel aanpassen. Want geheim hoef ik er niet van te maken...
Hoe ik de 0 en 100% endpoints moet inleren staat niet in de manual. Ik ga nog proberen het gas kanaal, negatief te programmeren in de zender (edit; negatief gaskanaal gaat niet in de zender), het lijkt wel of de ESC het nul endpoint niet wil zien, en daarom in de prog mode blijft staan.
In de 0 positie van de stick, hoor ik echter niet meer het melodietje en de piepjes, echter met de stick terug in de 100 % positie begint het "orgel" weer te spelen...
Laatst bewerkt: