hallo
beetje late reactie,
maar ik heb ook accuus van alcatronic almere en die heb ik al tijden de 3850 3n 4250mah,ik heb nu 5000mah besteld bij hem,
ik kom er regelmatig langs dus vandaar dat ik het als vast adresje beschouw en de klantvriendelijkheid speelt voor mij ook wel een rol,
er is me ook al gezegd ga voor lipo,maar die verhalen die ik hier tegen kom op t forum/net over exploderende lipoos,daar zal moeders niet blij mee zijn als huis/hobbyzolder affikt,
mocht ik korter met zo een accu rijden dan heb ik pech,
ik rijd meestal tot ik geen zin meer heb,
met de accuus die ik nu heb rijd ik uren,weliswaar met tamiya truck of trial met xc/cc chassis,
ik heb nu een traxxas dus zal andere stekkers eraan moeten prakken,
en ik meld wel hoe lang ik er mee gereden heb,zal stopwatch erbij houden,
mvg markioo
beetje late reactie,
maar ik heb ook accuus van alcatronic almere en die heb ik al tijden de 3850 3n 4250mah,ik heb nu 5000mah besteld bij hem,
ik kom er regelmatig langs dus vandaar dat ik het als vast adresje beschouw en de klantvriendelijkheid speelt voor mij ook wel een rol,
er is me ook al gezegd ga voor lipo,maar die verhalen die ik hier tegen kom op t forum/net over exploderende lipoos,daar zal moeders niet blij mee zijn als huis/hobbyzolder affikt,
mocht ik korter met zo een accu rijden dan heb ik pech,
ik rijd meestal tot ik geen zin meer heb,
met de accuus die ik nu heb rijd ik uren,weliswaar met tamiya truck of trial met xc/cc chassis,
ik heb nu een traxxas dus zal andere stekkers eraan moeten prakken,
en ik meld wel hoe lang ik er mee gereden heb,zal stopwatch erbij houden,
mvg markioo