540 motoren in e-maxx

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door ronnie_hertog, 7 mei 2004.

  1. ik ben aan het sparen voor een e-maxx maar al sde motoren die erbij zitten nou op zijn, kunnen er dan gewone 540 motoren in?
    en zou je dan ook harder kunnen rijden, ik weet namelijk niet hoe hard ie zo uit de doos rijd?

    ronnie
     
  2. marvin

    marvin Guest

    zo uit de doos gaat hij erg hard, je kunt er gewoon 2 andere motoren inzetten.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Volgens mij weten, zitten er in een Emaxx al 540 motoren, je ziet veel mensen met 19 Turns erin rijden... (2x19 turns , of een 1 keer een 15 turns erin of zo ;))
     
  4. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    de e-maxx met een Hacker brushless (dus 1 motor ipv 2) gaat nog beter dan met 2 gewone motoren dus als je verder spaart...
     
  5. zijn er dan ook kale chassis te koop van e-maxx want 639,- euro vind ik wel een beetje prijzig voor een electro wagen, hij mag dan wel rijklaar zijn maar toch

    en ik wacht liever met een brushless kopen totdat ze een honderd euro zijn.

    ronnie
     
  6. marvin

    marvin Guest

    een emaxx is altijd rijklaar, of je moet een 2e handse kopen, en tot een brushless 100 euro is, kun je denk ik wachten tot je een ons weegt :roll:
    maar ze zijn het geld dubbel en dwars waard :twisted:
     
  7. ze zullen toch wel wat goedkoper worden?

    ronnie
     
  8. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Brushless is er al voor 120 euro ofzo. die is dan van Team Orion en kan je in 3 soorten krijgen 8, 10 en 12 Turns. Maar met alleen een brushless kan je nog niet rijden komt er nog een regelaar bij a 340 Euro.

    En er is ook een complete set te krijgen Regelaar en motor van Novak die is rond de 250 euro.
     
  9. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    ik denk dat ik voor hacker motor ga ooit ..
    en regelaar weet ik zo nog niet die zijn vrij groot....
     
  10. marvin

    marvin Guest

    je moet altijd een motor + regelaar kopen. de novaks zijn nu indd bij pkracing 250 euros
     
  11. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Standaard rijdt de emaxx zo'n 45km/h. Ik denk niet dat de standaard titan motoren zo snel op zijn. Maar als je toch sneller wilt kan je de Multiplex permax 600 motoren kopen. Deze kosten 11 euro bij Quartel. Hiermee ga je wat harder, alleen moet je wel inleveren op de rijtijd.

    Ik krijg over 2 weken een emaxx, dus ik hou je wel op de hoogte ;)
     
  12. ja graag als ik het goed het heb je je e-maxx nu dus al

    ronnie
     

Deel Deze Pagina