550 Quick Release Canopy Mounts

Mijne zijn onderweg.Ik heb de 700e versie besteld voor mijn 600 en 700 .
Wat ik gelezen heb zijn alleen maar goede berichten.Mocht ik ze optijd binnen hebben zal ik me bevindingen posten in mijn bouw verslag van de 700e .

bouwverslag-trex700efl-v2

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga je de 700e mounts op de 600 zetten?
Er is toch een set beschikbaar voor de 600e pro?

Ik vind het vrij prijzig, maar vind de huidige methode van de 600 pro ook niet echte geweldig. Ben benieuwd hoe ze bevallen.

Werner

Ze zijn belachelijk duur maar dit vindt ik ook niks.
Als het goed is is het een setje van twee en passen zowel op de 600 als
op de 700. Ik plaats ze dan beide alleen op de achterste.

ik gebruik ze ook al lang op mijn T550E en ben er zeer tevreden over! heb ze bij RCbooya besteld, maar had helaas nog een extra boete van 10€ aan douanekosten!
waarschijnlijk komen ze straks ook op mijn nieuwe T700.
mvg Xavier

Mijne zijn onderweg.Ik heb de 700e versie besteld voor mijn 600 en 700 .
Wat ik gelezen heb zijn alleen maar goede berichten.Mocht ik ze optijd binnen hebben zal ik me bevindingen posten in mijn bouw verslag van de 700e .

bouwverslag-trex700efl-v2

hey Peter,

ik zie dat je de canopymounts hebt besteld voor jou 700? ik wil ze ook gaan bestellen, maar ik kan niet meteen zien of deze ook geschikt zijn voor de V2, kan jij me dit wel bevestigen of dit mogelijk is?

mvg Xavier:p

oke Peter,

ik wacht geduldig af.... normaal begin ik volgende week ook met de bouw van mijn 700. en dan ga ik ze toch ook stilaan bestellen. (hopelijk deze keer wel zonder douanekosten.....)

mvg Xavier

Ik hoop niet dat er nu ook nog eens douane bij komt want dan worden het wel een erg dure oplossing ;)

Als ik hier kijk lees ik trouwens dat ze ook geschikt zijn voor de 600Epro

http://rc.runryder.com/helicopter/t650122p10/

http://www.helifreak.com/showthread.php?p=3136271&highlight=TX7F-05#post3136271

In de eerste post van de link staat trouwens een link naar de gene die ik besteld heb in het silver.

TX7F-05 is het type nummer.Ook voor de 700 op HF praten ze over deze dus we gaan het mee maken...

Laatst bewerkt:
Volgens Hf komt een setje met twee lang en twee korte.Nu lees ik ervaringen die zeggen dat je de voorste niet moet gebruiken omdat de canopy daar onder een licht hoek vormt en dus de magneten njet goed op ze plek komen. Wat is jouw ervaring?

Hoi,
Zijn prima dingen,werken uitstekend.
Heb ze al enige tijd op m'n 550 zitten en gekocht bij readyheli.com.
Zijn geen magneetjes trouwens,ze vallen gewoon in een bus.
Groetjes,
Ronald.

Ze zijn vandaag eindelijk binnen gekomen.Moest helaas wel bijbetalen.

Gelijk gemonteerd en ik moet zeggen dat het goed voelt.De magneten zijn sterk en het voelt ook degelijk aan.Ik heb wel de rubbertjes laten zitten.Als je nu de mount vast zet aan de canopy met de juiste kracht sluit de magneet mooi en heb je ook geen last van de lichte ronding van de canopy.Voor laat ik de standaard mounts zitten....

Het zijn er 4 voor de 700E, 2 lange en 2 korte.De korte heb ik gebruikt om de voorste van de 600PRO te vervangen.Achter gaat niet lukken.

Maar ze worden wel peper duur op deze manier!

Groeten

Peter

full

full

full

full

Uit een ander draadje begrijp ik dat je de quik uk magnet mount gebruikt. De TS heeft het over de quik release van RCBooya. Deze gebruikt volgens mij ook geen magneten. Maar zijn wel beschikbaar voor de 600 pro.

Werner

ik gebruik ze al een jaar op mijn T550, en ik ben daar super tevreden over. je kan ze ook bij fastlad bestellen, ietsje duurder maar geen douanekosten. tenminste bij mij nog nooit gebeurd als ik via FL bestel.

mvg Xavier

Back