5e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2010

Een gekke vraag. Ik zou graag langs komen, hoewel ik niet weet of ik mn Ta152H dan al af heb.
Maar ben je ook welkom voor gezeliigheid en genieten van de mooie modellen?
(en natuurlijk tips 'n tricks oppikken ;) )

Gewoon aanmelden, Ta252H meenemen, af of niet af en meedoen aan de Barbeque, gezellig :):):).
Hebben we nog meer te bekijken, bovendien bezoekers mogen niet pernament in de pits, alleen tijdens de fotosessies!

groetjes,
Jan

Fw 190

Hallo Ger je hebt een PB

Check je Email effe.

Dick, we moeten Leon maar een beetje klaarstomen zodat ie een schitterende show wegzet met die superschaalbak en z'n prachtige radiaal motor.
Is makkelijk, doe hem 1X een kunstje voor en hij doet het super strak, mooier en beter na :wink:
We bellen.

Komt allemaal voor de bakker.

Ger.

(By the way, Jan Hermkens, THX dat je dat weekend hebt vast gezet, heb dan een vrij weekend :wink: )

Laatst bewerkt door een moderator:
bezoekers mogen niet pernament in de pits, alleen tijdens de fotosessies!

Ik vraag me af of bezoekers zonder toestel ook welkom zijn. Ik heb mijn eerste vliegtuig nog niet af dus een warbird of schaaltoestel zijn niet aan de orde. Heb wel zin eens vliegtuigen te komen bewonderen. Is dat mogelijk?

Gr,
Freek

Iedereen mag komen kijken. Dat lijkt mij juist ook de bedoeling van zo'n meeting. Niet alleen gezellig vliegen en OH-en, maar ook andere mensen aansteken en inspireren om mooie modellen te bouwen.

@Berto: dat piepschuimpje (GF-5) valt wel heeeeel erg uit de toom hier...

Erg he :lol:

Heb ik toch nog het idee dat ik iets straaljagerigs bij me heb ;-)

Denk dat ik er nu al weingi mee vlieg maar vooral de Piper Cub van Onno zal misbruiken :yes:

Hehehe, we moeten de BosModelAir naam in ere houden natuurlijk :yes:

Hoop wel een vluchtje of 2 a 3 met de Pfeil weg te zetten.

Ach als het maar gezellig is, dat is het belangrijkste :D

Kleine aanpassing vanaf deze kant.

We komen de zondag (Onno weet dat nog niet maar hij moet maar ;-) ) en de zaterdag komt dan te vervallen, geen bbq dus voor ons :-(

Maar dan komt de zoon ook vrijwel zeker mee :D

Helemaal goed.

Nou niet helemaal, ken voorzover nog geen BosModelAir Otto, wel een Onno ;-)

Ga je zien Jan.

bram kraak zn mond viel open toen hij mn modellen zag en hij heeft mij toen ook uitgenodigt en in te schrijven en te komen met de j3 l4 of de burda piper ,. maar ik moet zeggen ik vind het allemaal prachtig en waardeer het erg :worship: wat deze mensen bouwen en maken., ik heb ook zeker modellen die er tussen passen kwa uiterlijke scale., maar het gaat mij gewoon te ver de beoordelig van het model, en het scale vliegen, en die van mij passen daar niet tussen omdat alles elektro is dus niet scale :mrgreen:
dus houd ik het bij funscale en onze piper meetings!!maar toch bedankt voor de uitnodiging :wink:

mvgr johan snijders

Laatst bewerkt:
Alle "GEMOTORISEERDE" modellen van FUN-SCHAAL tot SCHAAL zijn welkom.

Waarom denk je dat ik er tussen sta ?

De mijne word een mooie Piper maar onder scale versta ik nog iets anders .
En dat laat ik over aan de echte scale bouwers . :D

Dus gewoon meedoen Johan .

Mvg Johan

Gewoon komen Johan, als je onze kisten ziet snap je al helemaal niet waarom wij nog welkom zijn ;-)

Johan, maakt niet uit, dit is geen meeting voor alleen schaal-piete-peuten.
Gewoon een meeting voor mensen die van leuke vliegtuigen houden.
Of je daarbij wat klinknageltjes laat vervallen, of de aadrijving electrisch is doet niet ter zake.
Van harte welkom! En Uden-Oss is bijna een thuiswedstrijdje voor jou.

Laatst bewerkt:
en die van mij passen daar niet tussen omdat alles elektro is dus niet scale

Ook dit argument snijdt geen hout, Johan. Als je langskomt zie/weet je wel beter.
Dus gewoon, zoals de andere Johan zegt, komen!

Laatst bewerkt:
Back