5e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2010

Johan Snijders heeft zich via e-mail al weer afgemeld! :confused::confused:

hoi jan bij nader inziens blijf ik toch liever alleen genieten van mn toestellen op onze eigen club lekker rustig doet me goed !!
dus meld ik mij keurig bij je af meschien kom ik tussendoor nog wel ns gast vliegen met jully goedkeuring!! ok

mvgr johan snijders

www.janhermkens.nl/oss2010Exellijst.xls

groetjes,
Jan

Mhhh, errug jammer hij was, en is nog steeds, natuurlijk van harte welkom.

Zal Japio wel even zeggen dat ie zich wat rustiger moet uiten in het vervolg :!:

Bij deze dus ;-)

het ligt zeker niet aan vriend jaap!!:worship:ik vint het leuk lekker te kletsen met jully waar het wel aan ligt ga ik verder niet bespreken op dit forum!! en ga jully leuke draatje daar niet mee vervuilen !!!!als het conflict uitgesproken word ga ik me meschien weer opgeven maar eerst uitpraten!!en graag alleen via pb en niet over dit prachtige draatje!!:wink:

@johan plotterweld ook niet op de club!!!!!:nooo:

Ach gun de allies ook een kans :lol:

Zaterdag een FW, zal eens vragen of ze ook niet de zondag komen.

En dat was het dan................................

Als het aan mij ligt komen we zaterdag en zondag vliegen, ik zal het is overleggen met Baddog.

Groeten Leon

coach

@Leon, effe lekker oefenen op de E..R met de FW, mooi vloeiend schaal vliegen.
Belangrijkste is om al een paar vluchten op de FW te hebben zodat je hem prachtig kan vliegen op Oss.
Komt goed en ga je weer zien samen met Dick.

Groet Ger.

hoi,

ik kom ook met de su26

3.2m , moki 250 ster motor
kleuren honda

normaal zaterdag en zondag met bbq:-)

gtjs
wim

hoi nogt effe een vraag,
turbine is niet toegelaten wegens het lawaai , ik vlieg met een turboprop is eigenlijk een turbine die een schroef aan blaast maar deze maakt minder lawaai dan een 10ccm of 50ccm motor

is dit toegelaten of niet?

gtjs
wim

hoi Wim,

nog even een gegeven; welke Freq?

Wat betreft turbine;
deze is door de gemeentevoorschriften geheel niet meer toegestaan (Prop of geen prop), heeft niets met geluid te maken maar met het grotere brandgevaar.

groetjes,
Jan

geluid te maken maar met het grotere brandgevaar.
Haha, laten we daar maar niet over gaan discuseren :nooo:

Heee Henky (naja, gewoon Leon ;-) ),

Mooi man dat je zondag ook komt (gaan we gewoon vanuit toch? ) en we spreken een aantaal keer af op R., gezellgi met Ger erbij en dat gaat dus helemaal goed komen :yes:

@Leon, effe lekker oefenen op de E..R met de FW, mooi vloeiend schaal vliegen.
Belangrijkste is om al een paar vluchten op de FW te hebben zodat je hem prachtig kan vliegen op Oss.
Komt goed en ga je weer zien samen met Dick.

Groet Ger.

Hey Ger er gaat zeker nog wel een aantal keren gevlogen worden op E..R. Ik heb de aanmelding al bijna de deur uit gedaan (alleen nog een pasfoto laten maken). Je hoort nog van ons

@Berto
Ik denk dat de zondag geen probleem gaat worden dus daar ga ik ook gewoon van uit dat het door gaat.

jan,

helaas zal ik mijn inschrijving moeten intrekken , ben vandaag te weten gekomen dat het la ferté is dan en daar moet ik naartoe om mijn vliegtuigen te laten keuren.

jammer maar helaas , mijn excusses

gtjs
wim

Aanmelding:

Marcel Stoop, Hapert.
Nakajima KI-84; 1,80 m, Edge 2,20
35 mhz; kan. 74 en 67
Zaterdag
Barbequen; ja 3x
Kamperen; nee

Back