5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
sven, anders delen we de kosten, pakken we mijn familiebak :P
(mits het vrouwtje met kleine hem niet nodig hebben natuurlijk...)

misschien kan ik de diesel van me pa zelfs wel lenen :)

Ik heb ook wel interesse om een meeting bij te wonen. Was voor mij ook de 2e meeting al de bedoeling, net zo als de 3e, en 4e.

Ik ga zeker proberen om erbij te zijn dit keer, aangezien mijn eerste aanschaf richting een FPV-set een feit is.

Ik ga dit draadje volgen, en houdt rekening met alle drie de data.

Ben er graag bij, maar voor mij zou alleen 27 maart uitkomen.
Uurtje rijden heb ik er graag voor over.

Hou het topic wel in de gaten ;) .

prima,

Sven en pieter delen dus de brandstof kosten, er is nog niet geklaagd over Utrecht en over 27 februari, dus Sven zijn maiden staat vast op 27 februari!?

geweldig:mrgreen: Ik ben er.

Kunnen Sander en ik, Sven eindelijk eens persoonlijk een schop onder de kont geven.

( grapje;)!)

Laatst bewerkt:
Zoals het er nu naar uit ziet, moet dat kunnen hier.

Met welke auto dat gaat worden, zien we nog wel ;)

euh, feb? dan weet ik ook niet of dat lukt... ivm het net thuis zijn van onze ukkepuk is er nog niet echt veel zicht op vrije tijd...

Jij/Sven wilde zeggen dat je nog 8 weken nodig hebt terwijl het spul al afgelopen zondag getest kon worden?

Ik snap d'r niks meer van.....

Er kon van mijn kant nog niks getest worden, geen ontvanger.
Die chinezen moeten eerst nog even 2 weken huishouden met een of ander maan feestje. :mad:
Voor mij komt 27 maart dus beter uit.

Het weer zal tegen die tijd ook wel een stuk beter te pruimen zijn trouwens,
en ik heb dan nog de kans om toch nog naar een nemo te switchen,
mocht ik hem tepakken krijgen (ben er een op et spoor, erg goedkoop).

...en ik heb dan nog de kans om toch nog naar een nemo te switchen,
mocht ik hem tepakken krijgen (ben er een op et spoor, erg goedkoop).
Tegen de tijd dat je die dan bijna vliegklaar hebt bedenk je waarschijnlijk dat dat toch niet zo'n relaxed kistje is voor een FPV maiden, en ga je nog over een Easystar denken... :lol:

Zoals et er nu naar uitziet heb ik straks voor een kleine 50 euro een nieuwe nemo op de stoep. ;) Inbouwen is bij een nemo volgens mij ook een koud kunstje, alles past er denk ik zo in, en je kunt ook lekker een beetje schuiven. Dus dat is er in een middagje in geflanst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back