5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 weken lukt nog wel. :P De helft ook nog wel, dan kan alles mooi getest zijn voor de meeting.
Over 2 dagen weet ik of ik een nemo heb, en die is dan ook hier binnen een week.

mooi :) dan heb ik "vakantie", en kunnen we aan de klus (tussen de luiers en flessen door dan....)

Ik zeg nog even niet waar, anders pikt een stille nozem hem misschien wel in. :lol:
Maar zoals et er nu naar uit ziet heb ik misschien geluk, en heeft de grote bus knal oranje motip in mijn kast misschien een leuke klus. :p Hij is nog nieuw in doos, wel met een hoop troep erbij maar denk niet dat het nog voorbij de 50 zal schieten omdat hij op een stille plek te koop staat. ;)

Nou niet zeuren, maar aanschaffen dat ding dan:) Straks glipt ie ondanks alles wéér voor je neus weg.

Trouwens, die 5de meeting is een leuk idee, maar was het niet in eerste instantie de bedoeling dat Robert Sven zijn kant op zou komen, om hem persoonlijk een schop onder zijn hol te geven?
Ik bedoel, we verschuiven die meeting nu weer vorlijk 2 maanden verder, maar dat heeft dan niks meer met Sven te maken.

Die 5de meeting is leuk, maar ik bedenk me net dat als dat weer een de andere kant van het land is, het voor mij geen zin heeft.
Word het eerder gegeven, puur in gedachtte om Sven een shop te geven, dan heb ik daar alles voor over:mrgreen:.

Ehhmmm
Is hoor en lees ik het goed is er een meeting op een zondag .
Moet ik dan nog als de wiedeweer een kissie in elkaar proppen
Ik wil best een keer richting Utrecht een uurtje of 1,5 in de kinderwagen .
Maar moet niet veel verder weg worden .
En op een zondag zou super zijn .

Ps zal extra grote schoenen meenemen voor sven hihi
Dacht dat je alles al lang in huis had kerel ,het was eerder toch al compleet ??
of was er een plusje en minnetje verkeerd of zo ?

Groeten Wiebe.

zip-it.gif
Ssssst. :lol:

Laatst bewerkt:
enne, die meuk nie weggooien, die ontvanger is zowiezo al gewoon OK, dat zijn die dingen die we zelf kochten bij AeroNuts!

Ik zou er ook graag een keer bij zijn! Eind februari of eind maart maakt me niet zo heel veel uit en ergens midden in het land is voor mij te doen.

Als ik zo de topics en filmpjes van de vorige meetings bekijk lijkt het me een hele gezellige en leerzame happening!

maarten

eind februari is hier niet handig, zit redelijk vol hoor ;P

moet zelf nog de tijd gaan vonden om mijn spullen te testen ook.

Voor mij ook niet handig. Heb een nemo kunnen scoren dus heb nog even de tijd nodig om et echt goed te doen ipv alles op een zolder wrak prakken. ;)

iedereen zegt: sven koop een nemo, begin daarmee

nu koopt ie een nemo, en wil daarmee aan de gang ipv een eignelijk indoor vliegtuigje... is het weer niet goed :P lol

Sven wilt van alles alleen gebeurd er geen Fuck

Als er dan wat moest zijn moest hij maar beginnen emt een Nemo die 25 euro kostte. helaas was die duurder en liet hem toen zitten.
Toen besloot hij het wiel opnieuw uit te vinden, en voor een grote EPP rakker te gaan. Dat werd ook niks, want het Zolderschuimpje was een o zo'n enorm goed idee. Dat werd ook niks dus werd het de nemo maar.
Ik zou het niet eens op het forum durven zetten omdat ik mij kapot zou schamen.

Die Nemo moest er komen omdat het een verschrikkelijk goedkoop alternatief zou zijn. beter houd hij hem nu nieuw in de doos, en gaat er pas mee vliegen als hij al een tijdje FPV vliegt. Die Nemo moet je zuinig op zijn, want het ijkt een collectorsitem:|

Jij hebt toen mooi een nemo voor 25 euro in je klep kunnen schuiven, en vond het vervolgens niet aannemelijk dat ik hem maar heb laten liggen voor 75 euro toen de actie uitverkocht was, met veel bombarie en gegrom heb je dat toen duidelijk staan maken. Mijn probleem?

De grote luxe EPP rakker ligt netjes te wachten tot ik mijn eerste ervaring opgedaan heb. Op een rijschool mag je ook niet lessen in een mooie sportbolide, dat mag je in een goedkoop opeltje.

Toen er geen nemos meer te vinden waren voor een aannemelijke prijs heb ik een gaar indoor model van zolder gehaald omdat ik toch wat moest (anders begon er weer iemand te brommen). Halverwege het lapwerk aan et oude wrak kwam er opeens een splinternieuwe nemo voorbij voor 31 euro en die kon ik toch echt niet laten liggen, tot groot ongenoegen van Remy blijkbaar.

Maargoed, het moge nu duidelijk zijn, ik beoefen deze hobby NIET om een ander te behagen.
"Deal with it".

Op een rijschool mag je ook niet lessen in een mooie sportbolide, dat mag je in een goedkoop opeltje.
Nou niet weer gaan generaliseren. Ik heb in een mooie nieuwe BMW gelest en mijn vrouw weliswaar in een Opel, maar dan wel een nieuwe Vectra, geen goedkoop opeltje dus....:lol:

Kom op jongens, hou het gezellig. Met dat muziek kanaal had je tenminste de goeie toon te pakken Sven.

ik zal een calender maken waarop we alle in kunnen schrijven met voorkeur voor datum en plaats....

Sven, maak je geen zorgen het komt allemaal goed, heb er alle vertrouwen in :-)

groeten

Frank

precies frank, alles komt zeker wel goed! is tot nu toe bij elke kist geweest, bij elke maiden, bij elk nieuw plan, en dat komt ook bij deze :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back