5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er ondertussen al een definitieve datum bekend, voor de geplande fpv meeting? Of gaat de meeting niet meer door?

Eind Feb is inmiddels al voorbij dus het zou eind Maart moeten worden.

Even kijken wat de datums zijn, en natuurlijk Sven even polsen hoe ver de maiden is.... :-)

Nou ja, eigenlijk niet.. Want Sven mocht ook met 1 van de andere kisten vliegen... Ik zit niet op te letten...

Gewoon geen rekening met wie dan ook houden, een of meerdere data's aangeven en dan kijken wat de opkomst word ;) .

Zo heren,

Kijken of dit gaat werken en of we zo wat verder gaan komen.
Ik heb een opzetje gemaakt en natuurlijk kan er van alles bij gemaakt/vezonnen worden.
Vul hem in, dan krijgen we hopelijke een leuk overzicht.
Het is de bedoeling dat je hem maar 1 keer invult.

http://85.147.1.193/fpv1/survey.php?sid=28

Laatst bewerkt:
Zo heren,

Kijken of dit gaat werken en of we zo wat verder gaan komen.
Ik heb een opzetje gemaakt en natuurlijk kan er van alles bij gemaakt/vezonnen worden.
Vul hem in, dan krijgen we hopelijke een leuk overzicht.
Het is de bedoeling dat je hem maar 1 keer invult.

Survey #28: FPV 5e Meeting vragen

Lijkt mij beetje duur, site hosten met inbelverbinding... :p

Sorry maar 'tis tergend langzaam en het werkt niet. Na het invullen krijg ik "kan geen verbinding maken met 192.168.1.150"
Das het interne IP adres van je servertje, kan de hele wereld niet bij. Werkt voor jou omdat je in zelfde netwerk zit.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij beetje duur, site hosten met inbelverbinding... :p

Sorry maar 'tis tergend langzaam en het werkt niet. Na het invullen krijg ik "kan geen verbinding maken met 192.168.1.150"
Das het interne IP adres van je servertje, kan de hele wereld niet bij. Werkt voor jou omdat je in zelfde netwerk zit.

[edit]

Had hem inderdaad nog niet van buiten getest.. Ga het even nakijken. sorry...

Aangepast.
Als je nu kijkt kun je de resultaten zien.

Het is inderdaad een oud beestje, ga echt geen I7 online zetten om een beetje te kunnen hobbien.. :-)
Hij doet nog wat meer dingentjes ook voor me. :-)

Laatst bewerkt:
Ik heb em ook ingevuld voor de 27e.
Moet alleen nog zien of mijn camera het doet.
Bij het proberen stotterde dat rot ding steeds. :(

Hij gaat Goed !!

De datum lijkt me duidelijk, de plaats is wat kritisch maar met 50% zou het in het midden van het land moeten gebeuren.

Weet niet of jullie het gezien hadden ,maar hier Survey Results vind je de resultaten terug.

Het is inderdaad lastig als niemand verder dan 100km wil rijden, en we met zijn allen door het hele land zitten. Mijn kameraad heeft nog niet gestemd maar die woont in een dorp vlak bij mij, dus eigenlijk moet er voor het zuiden nog een stem bij. ;)

ik moet even kijken, want ik dacht dat ik dat hele weekend al vol zat.

Zal het morgen even melden ;)

De conclusie die we alvast kunnen trekken:
Als we het in het Zuiden houden komt er niemand uit het Noorden en andersom.

Die locatie is voor Badbert en mij ongeveer 110km ver.
Nog net te behappen voor ons denk ik, dik uurtje rijden. :yes:

Nu natuurlijk nog hopen dat het weer geen roet in et eten gooit.

Is et alleen niet wat gevaarlijk om naast een drukke snelweg te gaan vliegen met een hele kudde vliegtuigen?

Is et alleen niet wat gevaarlijk om naast een drukke snelweg te gaan vliegen met een hele kudde vliegtuigen?

Alleen als jij erin slaagt met je maiden vlucht op de snelweg te landen.

Natuurlijk blijft iedereen ver uit de buurt van de snelweg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back