5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 27e komt hier misschien toch weer vrij.

Nu mijn FPV gear nog testen en invliegen.... (BEEETJE druk met nieuwe baan en de kleine)

27e op bovenstaande locaties gaat lukken voor mij. Heb er zin in en lijkt me erg leuk wat gelijkgestemde knutselaars te ontmoeten!

Maarten

Ik zal aankomende week eens langsgaan bij de boer. Anders is er ook nog een andere plek waar het iig kan. beusichem - Google Maps

Langs de uiterwaarden van de lek.

@Hugy,

Hoe staat het ermee? locatie ?
Ik zal je even een pb sturen , kunnen we even overleggen.
Heb komt nu dichtbij en zonnetje komt ook...

HEB ER ZIN IN ! en hopelijk vele met ons..

Frank

[edit]

Kontakt gehad met Hugo , Hugo kan zelf niet maar gaat voor ons aan de slag.
Hopelijk na het weekend meer info.

Laatst bewerkt:
Ik heb iedereen die de enquête ingevuld heeft als vriend toegevoegd.
Wil je die aub accepteren zodat ik straks de benodigde info kan sturen ?

Of is email gemakkelijker? Dan even een PB met je email adres aub.

groeten

Frank

oef, net op tijd de dag waarop mijn vriendin d'r verjaardag wilde vieren kunnen verschuiven:mrgreen:

Lullig, maargoed, FPV gaat natuurlijk voor:mrgreen:

ook maar ingevuld voor de 27e.

Mocht ik geen vliegend fpv spul hebben (lees: getest naar mijn zin) kom ik denk ik wel kijken :) (evt mee kijken met mijn fatshark?)

ook maar ingevuld voor de 27e.

Mocht ik geen vliegend fpv spul hebben (lees: getest naar mijn zin) kom ik denk ik wel kijken :) (evt mee kijken met mijn fatshark?)

Denk dat er op de meeting genoeg kennis en apparatuur aanwezig is om een willekeurige pizzadoos om te bouwen en in te richten tot fpv kist.
Dus kap eens met die drempelvrees :p

nix geen drempel vrees, ik test mijn eigendommen graag naar mijn eigen wens...
volgens mij had ik dat al duidelijk gemaakt ;)

Als ik niet weet of mijn kleppen van mijn opgevoerde mini cooper blok goed staan, ga ik er ook niet mee rijden om het maar even te proberen....

maar goed, dat heb ik nu al zo vaak duidelijk proberen te maken.

Ik kom zoals het er nu naar uit ziet, zowiezo.

Sven, jij rijd mee?

Die hele meeting was toch naar aanleiding van Robert z´n voorstel om Sven de lucht in te krijgen? Ik bedoel, Pieter je gaat me toch niet vertellen dat Sven straks eerder dan jou de lucht in is, terwijl jij een kant en klaar gebouwd FPV kistje hebt liggen?

Ik heb hem vliegklaar aan je verkocht!

Of ik lees ergens behoorlijk overheen....

Moet ik dat allemaal WEER uitleggen? Lees mijn topic, daar staat het duidelijk in.

En dan nog 1 keer. Ik bepaal zelf onder welke omstandigheden ik mijn spullen test, en IK ga niet in de blubber staan met MIJn spullen. Is het nu ZO moeilijk om iemand zijn keuzes en spullen te respecteren?

ik heb nog meer te doen dan alleen maar een beetje modelbouwen of wat dan ook, zal ik het dan nog maar 1 x doen? nou vooruit dan maar he, straks gaan de mods zeuren dat we overal dezelfde discussie voeren...

1) slecht weer (ja, IK bepaal wat voor MIJ en MIJN spullen slecht weer is, ik heb het spul gekocht om DEZE ZOMER ermee te kunnen vliegen)

2) een vrouw die veel in het ziekenhuis gelegen heeft

3) feestdagen, en veel verjaardagen er om heen + 2) wat OOK nog in die tijd plaatsvond

4) een kleine die oudjaarsdag 8 weken te vroeg geboren is, couveuse, elke dag 3x ziekenhuis, OOK IN HET WEEKEND (tijd? WELKE TIJD?!?!?!)

5) de kleine thuis, en daar gaat zeker in den beginne VEEL tijd in zitten

en dan nog:
6) nieuwe baan incl cursussen en opleiding

owja, had ik het slechte weer al genoemd? Mensen die in de blubber willen staan moeten dat zelf weten, ik (nogmaals) wil en doe dat niet. Ik heb dat nog nooit gedaan met mijn spullen, en ik ga daar zeker geen verandering in brengen omdat andere mensen vinden dat ik dat maar moet doen. MIJ hoor je niet zeuren, ik wilde zowiezo naar die meeting komen (uiteraard als het kon, en dat lijkt te kunnen).

Het is voor mij geen race "ben je niet bang dat sven eerder vliegt als jij", nou en, wat boeit dat nou, het gaat mij om de lol, de fun, maar IK bepaal nog steeds wanneer en hoe ik lol heb met mijn eigen spullen, toch?

Dit is de allerlaatste keer dat ik het uitleg.

Als er mensen zijn die vinden dat ik met mijn eigen spullen maar moet doen wat HUN vinden, dan vraag ik ze nu om gewoon je vingertjes van de toetsen te houden, en MIJN keuzes te respecteren. Ik ga ook niet zeuren dat persoon X dit MOET doen omdat IK dat vind.....

vragen? ...

geen vragen?....

MOOI, gaan we door....

Is nu overigens de locatie al duidelijk? Een uurtje (of net wat meer) rijden heb ik er wel voor over :) maar wel fijn te weten waar we naartoe moeten ;) hahahah

uiteraard neem ik mijn video en foto camera mee, voor een leuk verslagje :)

gelukkig wordt het al mooier weer, temps gaan lekker omhoog :D

Laatst bewerkt:
Nou, nou, ik weet zeker dat Remy het niet slecht bedoelde hoor, maar in zijn enthousiasme gewoon zoveel mogelijk mensen de lucht wil inkrijgen met hun fpv kistje.

Het ging dacht ik centraal in nederland doorgaan, dus dat wordt waarschijnlijk toch wat ver rijden voor mij vanuit België, maar ik zou zeggen aan de rest : geniet ervan !

Laatst bewerkt:
Mij boeit het dus helemaal niet of "Pietje" en "Jantje" (dat zijn dus Bert en Sven) dan vliegen ;) .
Ik ben eerder benieuwd hoe anderen hun spullen voor elkaar hebben :cool: .

Mij boeit het dus helemaal niet of "Pietje" en "Jantje" (dat zijn dus Bert en Sven) dan vliegen ;) .

ook de reden dat ik kom, met of zonder spullen :)
Want zien wat anderen hebben en kunnen is ook zeer leerzaam :D

Mij boeit het eigenlijk wel een beetje of "Laurel" en "Hardy" (Bert en Sven ;)) eens een keer FPV durven vliegen. Desnoods met een trainer kabel en spotter, anders zijn ze er over een jaar nog niet...
Waarom denken ze toch dat dit FPV vliegen zo'n "big deal" is om het vervolgens op apparatuur te gooien terwijl daar niets mis mee is.

Ik durf et best om dat ding de lucht in te gooien, ik heb alleen niet veel tijd om al die zooi af te bouwen en te testen. Ik vraag me soms wel een beetje af waar jullie al die tijd vandaan halen. ;)

Pieter doe eens even normaal.
Het ging mij erom dat we deze hele meeting naar Aanleiding van "Sven in de lucht krijgen" hebben georganiseerd.

Komt nog bij dat of je nu tijd hebt ofniet, ik heb je een kant en klare FPV Nemo verkocht, het enigste wat jou rest is even je groundstation in elkaar frunniken. Dat is niet meer dan een plankje met statief en 4 draden solderen. Haha Sven vliegt straks lekker rond, terwijl jij een kant en klaar FPV kistje hebt liggen?

Ik snap het niet.. Ofdat je nu geen tijd hebt ofwel, je hebt binnen een verloren half uurtje dat ding in de lucht:mrgreen:

Ik trek me het wel aan:mrgreen: Ik heb inmiddels zo'n plus minus 30 mails en pb's van je beantwoord, ik verwacht nu wat terug:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back