6 de meeting (Fly Wild Twente)

Roel, wil je het in een weekend plannen? Of doordeweeks? is het doordeweeks dan zou dit goed uit komen. Ik neem dan de caravan mee.

Robert en ik gaan binnenkort proef vliegen
Ik heb de eigennaar gesproken wij zijn op 5,6,7,en 8 Mei van harte welkom

WIE GAAN ER ALLEMAAL MEE !!! 8-)

Ik denk dat mijn zoon en ik ook wel even langs komen. ;-).
Het is lekker in de buurt en tevens kan ik Herman (de campingeigenaar) ook nog even spreken. Ik heb vroeger veel gedoken in het Grasbroek, dus kind aan huis daar.

Ik zou oppassen met grotere modellen waarvoor je veel ruimte voor de landing nodig hebt, er staan daar nogal veel bomen waar je wel overheen MOET in de final. Met het kleinere spul kun je daar beter uit de voeten.

Tot dan!

Nick en Paul.

Hallo FPV Koningen in 't verre Oosten,

Prima data, wij zijn met 2 man aanwezig op 7 Mei en 8 Mei en blijven een nachtje over.
En nemen ook nog wat ander RC spul mee.

Gegroet zij allen die een bril dragen,

Brunotti Goose (TEAM WHITE GOOSE)

Heeeeey vrouw waar ligt onze tent ook alweer en uh o shit ben nog online ........

Laatst bewerkt:
Ik heb er geen probleem mee als er mensen komen met bootjes of autotjes
Ik neem ook wel een helicopter mee denk ik
Duikboten mag ook. 8-)

Lijkt mij een FPV meeting voor FPV'ers en aspirant FPV'ers die eventueel ook nog hun andere RC dieren mee kunnen nemen.
Zal dus ook nog wat Xtra's meenemen. (Rexje 500, Wilde Willy o.i.d.)

Gegroet,

Brunotti Goose

Laatst bewerkt:
denk dat ik ook wel van de partij ben. ZAg een leuk stukje water, eens kijken of ik mijn ICON A5 FPV klaar krijg...

vorige meeting is mij totaal voorbijgegaan, wist het zelfs niet. Maar had het ook te druk waarschijnlijk met de geboorte van mijn dochter.. :)

Deze ga ik wel even proberen..

Back