6-K-RC-helikopter "Whisper" 35MHz probleem

• Topicstarter Topicstarter zar0s ss
  • Startdatum Startdatum
ja daarom ook voor zover ik kan zien in de accu die ik nu heb zitten er 8 van die AAA batterijen in die in de lengte gekoppelt zijn. dus 4 keer 2 boven elkaar. maar als je dat op de foto ziet is dat ook gewoon:P

moet ik anders gewoon voor alle zekerheid die andere kopen die in de breedte gekoppeld zijn?

Even kijken in de handleiding van je heli ;)

Want als ik het goed zie is de batterijen tray op maat voor zo'n lange accu!

ja idd hij past er net in maar bij die in de breedte aan elkaar zitten kloppen die afmetingen wel helemaal en hij past gewoon onder de heli met een tierippie heb ik al geprobeerd

dus krijg ik hierbij de toestemming om die gene te kopen die in de breedte zitten:P (jij weet er meet van dan mij)

Toestemming kan je beter aan je bankrekening vragen ;)

Volgens mij moeten zowel de Brede als de Lange passen! Op de foto's die ik gezien heb zit er de lange accu onder!
Maar als de brede accu ook past en je zwaartepunt ligt dan nogsteeds goed (heel belangrijk!! ) moet die er ook onder kunnen!

Wat je nu dus even moet doen:
Kijken of de originele battery tray nog op je heli zit zodat de lange accu er onder past (dit zou het beste zijn, dan blijft hij zo origineel mogelijk)

Zit dat er niet meer onder dan moet je even de accu die je nu nog hebt onder je heli hangen en kijken of je zwaartepunt daarmee goed ligt. Ligt dat goed is het geen probleem om de brede accu te gebruiken!

Groeten

Laatst bewerkt:
met deze accu licht hij iets te ver naar achter maar dat had ik opgelost door de accu iets naar voren te zetten

maar ik neem aan dat ik met die breede ook gewoon een beetje kan spelen met het zwaartepunt dus die neem ik maar dan denk

sorry dat ik nergens meer gereageerd op heb want me pc deed het een tijd niet
ik heb inmiddels de nieuwe accu ontvangen en ik krijg hem nu wel van de grond
ben niet verder dan 10 cm geweest ofzo omdat hij telkens schuin gaat maar dat moet ik nog ff uitzoeken hoe dat nou zit

bedankt voor je reacties

Hey

Als je niet hoger als 10 cm komt ben je in je eigen downwash aan het vliegen, ofwel, veel sturen en niet lekker op zn plek kunnen blijven hangen!

Als je gelijk naar een cm of 30 a 40 opstijgt zou hij waarschijnlijk al een stuk rustiger moeten blijven hangen!

Schuin wegschieten hebben veel FP-tjes, dat is gewoon de aard van het beestje en zal je tegen moeten sturen !! Gaat ook grotendeels over als je gelijk wat hoger gaat vliegen!

Groeten

ja dat dacht ik ook al zoo een beetje maar met die sneeuw is het ook niet echt lekker vliegen dus ik wacht nog een paar daagjes en dan ga ik wel de lucht in

en alsnog is het probleem niet opgelost kom ik nu achter ik kom 3 cm van de grond en meer niet:D ik denk dat ik de blades in moet korten zodat hij wat sneller rondgaat:D

inmiddels is t probleem opgelost:D was gewoon de motor en heb alles nog is uit elkaar gehaald

Back