Misschien een domme vraag, maar ik kan het antwoord niet op het modelbouwforum vinden.
Als ik deze heli koop heb ik genoeg aan een 6 kanaals zender/ontvanger:
T-REX 450 RC Helicopter - Align
Koop ik deze heli dan moet ik een 7 kanaals zender/ontvanger hebben.
T-REX 500 RC Helicopter - Align
Waardoor komt dit verschil? Het zijn immers beide FBL heli's. Alleen het formaat verschilt.
Ik vraag dit omdat mijn Spektrum slechts 6 kanalen heeft. Af en toe droom ik van een 500 size (of groter) maar dan moet ik kennelijk een 7 kanaals zender kopen (of toch niet?)
Ik heb overigens wel nog een 7 kanaals Multiplex zender, maar deze krijg ik niet geprogrammeerd voor een heli. De menustructuur is mij niet duidelijk, vandaar dat ik liever doorga met Spektrum.
Bedankt en groeten van Jan
Als ik deze heli koop heb ik genoeg aan een 6 kanaals zender/ontvanger:
T-REX 450 RC Helicopter - Align
Koop ik deze heli dan moet ik een 7 kanaals zender/ontvanger hebben.
T-REX 500 RC Helicopter - Align
Waardoor komt dit verschil? Het zijn immers beide FBL heli's. Alleen het formaat verschilt.
Ik vraag dit omdat mijn Spektrum slechts 6 kanalen heeft. Af en toe droom ik van een 500 size (of groter) maar dan moet ik kennelijk een 7 kanaals zender kopen (of toch niet?)
Ik heb overigens wel nog een 7 kanaals Multiplex zender, maar deze krijg ik niet geprogrammeerd voor een heli. De menustructuur is mij niet duidelijk, vandaar dat ik liever doorga met Spektrum.
Bedankt en groeten van Jan