Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
I was very dissapointed to hear tha there was a question of cheating from Team Pink Panther , there was 2 screws missiing from the front/rear joint on the chassis and this was causing the chassis to flex , a few small minded people though this was a way of making the car drive better :evil::evil::evil: thank god that this was decided to be just a case of screws coming out and being lost as i would have hated to see such a happy ending for a great team be taken away .
Super dagje!
Maar het was het meer dan waard!! Volgend jaar weer op een eventueel nieuw circuit in Groningen? Ik ben voor!!
Volgens mij was het in het hoge noorden omdat daar een bedrijf (GEBA 4x4) zit dat grote ruimte ter beschikking heeft gesteld en een club REAL80, met een aantal mensen die daar veel tijd in gestoken hebben en die van die ruimte ook nog een binnenbaan heeft gemaakt.. Beide ontbreken in Utrecht geloof ikWaarom in Groningen en niet centraler in Utrecht bijv.????????
Volgens mij was het in het hoge noorden omdat daar een bedrijf (GEBA 4x4) zit dat grote ruimte ter beschikking heeft gesteld en een club REAL80, met een aantal mensen die daar veel tijd in gestoken hebben en die van die ruimte ook nog een binnenbaan heeft gemaakt..
Beide ontbreken in Utrecht geloof ik![]()
ps. Joep, Jan en Rob hadden nog nooit een Swift gereden maar ik geloof dat we er na dit evenement drie Swift-rijders bij hebben voor volgende winter!!!
Waarom in Groningen en niet centraler in Utrecht bijv.????????