Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een beetje op waarheid gestoelde adviezen zou ook op z'n plaats zijn hier!adam, Klopt geen flikker van? weet niet hoor, maar een beetje normaal taalgebruik is niet erg om hier te gebruiken.
O, volgens mij geef jij zelf aan dat je met Speed 600 met een 3:1 vertraging vaart.Verder, kan hij hem never echt wel direct hebben, anders zou mijn boot allang verkoolt op de bodem hebben gelegen![]()
Dit maakt niet het verschil tussen direct drive of een 4:1 vertraging voor een Decaperm.Gaat er ook om hoe je hem inbouwt, zie hier sommige modellen waar de motoren niet eens in 1 lijn met de schroefas staan, elke 0,1 mm afwijking is weer een ?? zoveelste meer weerstand voor de motor, met of zonder kniekoppeling erin.
Lijkt me logisch, in zo´n geval altijd de voorzichtigste suggestie kiezen.... die 60MM schroef DIRECT OF INDIRECT. ...
:shock::shock::shock:... en decaperm kost volgens mij tegenwoordig toch rond de 100 euro! ...
Op het forum plaaten?... In 1985 heeft de Hobby Bulletin een artikel gepubliceerd van J. Ledoux. Deze mijnheer heeft een proef opstelling gemaakt en daar alle gebruikelijke Marx motoren getest in combinatie met allerlei schroeven van de Raboesch. De uitkomsten heeft hij in het artikel in tabellen gepubliceerd. Ik gebruik deze tabellen al jaren naar volle tevredenheid....
Bedankt dat het goed bedoelde advies bij jou onder deze noemers valt!waar kan ik die tabellen vinden??? dan hoeven er ook niet meer van zulke ZEIK en ZEUR topics te komen,