..................

rc volvo fl6

hallo forummers
is er geen parkeergarage daar in drachten zodat jullie in ieder geval onderdak hebben???
het is maar een suggestie hoor,
hoop voor jullie dat het wel het geval is en dat jullie met plezier kunnen rijden en misschien wel meer dagen per maand,
succes mvg markioo

Is dit alleen voor trucks ?
Ik zoek alles af om een circuit in friesland .
kan het niet vinden .
ik zelf woon in sneek is daar ergens een circuit?.

Ik zou best wel willen komen met de Brink's wagen,maar het wordt een beetje rotweer schijnt het.Ik denk dat het niet doorgaat.
gr Marcel.

Zondag 2 November is de erst volgende 1ste zondfag vd maand. Gewoon dit topic in de gaten houden over hoe, wat, waar, wie en wanneer !!

greeZz Sjon

@taxi4you: was een zwaar weekend....

Laatst bewerkt:
Dat bedoelde ik ja....haha
maare, is er iemand geweest?!?! Ik niet aangezien ik onderweg was uit Oostenrijk.

Sjon

hallo
hierboven is een topic met modeltruck/grondverzet evenementen geopend,
is het een idee om het daar bij te plaatsen????
ik hoor het graag,
groeten markioo

Wanneer is er weer een 'meeting' ???
Binnenkort is er weer een eerste zondag van de maand.
gr Marcel.

Hoi Marcel,

Klaas en ik zijn met een andere locatie bezig . In de buurt van Drachten. (zie ook het topic "mini Meet") hierover zsm meer !!!!
Heb je ook intresse om langs te komen?!?!

Sjon

Hallo iedereen,

Klaas en ik willen de eerste zondag van de maand weer in het leven roepen om te gaan rijden in Drachten. Nu echter niet in het verkeerstuintje te Drachten maar op een nieuwe (in onze ogen betere) locatie
Bakboord te Drachten. Is gewoon op een industrieterrein voor een paar loodsen. Ideale ondergrond (zelfs beter als het verkeerstuintje.)

zondag 3 mei vanaf 13:00 uur
Wie weet tot ziens.

Back