65cm hexacopter

@ Emil Bedankt :)
@vinnygogo Er was voor de kerstvakantie op het openpilot forum een topic waar je je kon inschrijven voor mensen die al lang een coptercontrol te pakken proberen te krijgen en dan stuurde David Ankers ze uit Australie op.

Vandaag dan eindelijk de eerste "echte" vlucht gemaakt, wel wat hopjes binnen huis van 50 cm hoogte. Maar de tentamens zijn voorbij dus had dit weekend even tijd om te gaan vliegen. Was wel wat koud normaal is de hexacopter vliegklaar binnen 5 minuten nu heb ik er 10 minuten over gedaan. Was verbaasd hoe stabiel hij vloog, eerste stukje nog wel wat twijfelachtig maar daarna was ik best tevreden wel moet ik nog de throttle curve aanpassen het verschil tussen dalen en stijgen zit op een mm stick uitslag wat je ook goed ziet in het filmpje. Even geprobeerd met camera boven op te vliegen maar daar werd het niet stabieler van. Moet een hoger landingsgestel maken zodat de camera er ook onder past. Ik had nu een vliegtijd van ongeveer 10 min met deze accu.

Met dank aan m'n vader die mee wou om te filmen

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd hij vliegt.
Leuk he zonder instel problemen in 1x zo stabiel in het eerste deel.
Succes met afstellen.
Ton

inmiddels nog een paar keer gevlogen gaat al weer stukken beter.
full

Ook nog een tweede landingsgestel gemaakt zodat er ook nog iets onder kan hangen zonder dat het de grond raakt.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back