7 maart, beschuit met muisjes Sub-Sail => Vught

hallo allemaal:

Ik heb vanmiddag ook lekker naar mijn "bak" gezeten en heb mijn lafayette getrimt; hij ligt nu recht in het water en kan nu ook mooi aan "de pijltjes" hangen, morgen ga ik de motor van de trimtank wel naar 6V zetten, want ik heb nog geen electronica die "helpt" om te zweven.

@Douglas.... wanneer hebben je tijd en zin ? ;-) ik heb nog de hele week "papa-verlof"

@Ronald: ik heb ook wat foto's van mijn schoonmoeder gehad, met "de duiker" op menige foto.... hoe kan ik ze bij jou "droppen" ?

groeten,
Jan

@Douglas.... wanneer hebben je tijd en zin ? :wink: ik heb nog de hele week "papa-verlof"

Woensdag ben ik vrij! Maar heb geen auto...:( En nog geen andere schroef...:rolleyes:

Tijd heb ik, en zin ook...

Hoi Jan,

Ik heb helaas nog geen uploadmogelijkheid (wordt aan gewerkt in het kader van DVMG). Tot die tijd twee opties:
- mailen in brokjes van ongeveer 15 Mb
- als je al een windows live account hebt (hotmail, msn, of zoiets) kan het via Microsoft SkyDrive

Laat even weten wat mogelijk is, dan regelen we dat de foto's voor de rest via download beschikbaar komen.

Thnx!
Ronald.

Douglas nog bedankt voor het laten varen, motiveerd weer om sneller te gaan bouwen!!

Oh, hier had ik over heen gelezen... Graag gedaan! En nu wel gaan bouwen hé ipv mijn accu's leeg te varen...

@Jan,

Ik heb een andere schroef, komt van de week binnen...;) Maw, vastplakken is niet nodig...

Back