7 Provincien ter overname

Hallo, Ik heb uit een nalatenschap van een kennis van mij een aantal tekeningen en bouwpakketten gekregen.
Een ervan is de 7 provinciën.
Deze ga ik echter nooit (af) bouwen.
Dus ik wil de tekeningen en een groot boek met de bouwbeschrijvingen ter overname aanbieden.
Het gaat om een goede bestemming !!
Zie foto's wat er is.

Groet, Ruud Groen

20250124_142101 small.jpg
20250124_142136 small.jpg

20250124_142142 small.jpg
20250124_142151 small.jpg

20250124_142159 small.jpg

Jammer, ik heb het boek al :)
en niet direct ambitie op dit schip te bouwen.

Is de 7 Provinciën een bouwpakket, of een scratchbouw op basis van de tekeningen?

Ter verduidelijking.

Het gaat mij erom dat het goed terecht komt en niet om de prijs.
Ik zou het mooi vinden als ik hier het schip afgebouwd zie worden.....

Een stukje van een review;
Een zeer gedetailleerde studie en beschrijving van de bouw van een model van dit vlaggeschip van de Ruyter.
Ieder lijntje, ieder plankje en blokje is beschreven of aangegeven.!!
Een uitzonderlijke groot formaat boek met de bijgevoegde tekeningen op A2 formaat.

https://www.bol.com/nl/nl/p/de-zeven-provincien/666765411/

Laatst bewerkt:
Hallo Ruud,

ik ben erg geinteresseerd in de 7 P. Ben al twee jaar bezig me op te werken om de 7P scratch van hout te bouwen, een hele kist met mooi hout en leuk gereedschap liggen te wachten op goede bouwtekeningen - die zijn altijd zeer welkom. Ik ben momenteel bezig mijn eigen tekeningen aan het maken maar heb liever wat meer aanwijzingen. Het boek staat ook op mijn verlanglijstje- Staat het aanbod nog? Zoja laat me weten- misschien per DM.

Groet Rogier

Wanneer je op de avatar van Ruud klikt, krijg je de mogelijkheid te zien om hem een direct bericht te sturen. Dan heb je wellicht sneller contact.

Back