700N

Wauw,
Een hoofdas van 12mm,
bladas van 10mm,
en 9,8 lbs kompleet zonder brandstof.(4449gram)
Zijn er meer 90'ers met zo'n laag gewicht?

Laatst bewerkt:
Wel meer met een lager gewicht zelfs. 3DMP, Revo van Helipro etc etc.

Ik vermoed dat ie daadwerkelijk iets meer gaat wegen, dat is met bijna elke heli zo.

Heey allemaal,

Ik kreeg van Lukas Riva gistere een link aan van het eerste filmpje dat hij vliegt met de Trex 700N
Hij is gedurende heel deze week in Taiwan om deze te test vliegen.

http://www.tuks.ch/video/T-REX700L.wmv

Ik verwacht dat hij gedurende week nog wel meer filmpjes zal zetten op zijn website.

Groetjes Jonas

eerlijk gezegd zeggen die filmpjes mij niet zoveel, welliswaar spectaculair gevlogen, maar die piloten kan je stuk voor stuk een esky honeybee in handen geven en dan doen ze dat nog ;)

desalniettemin zal de rex 700 zich gaan scharen in het succes rijtje van de rest van de rexen schat ik.

Ja idd,

Het lijkt me daar zeer gezellig.
Ik kijk al uit naar align funfly dit jaar.

Lukas vond zijn eerste vlucht niet zo super die 700N is namelijk die van Jason dus geleend;).
Maar gistere heeft hij de eerste keer zijn eige trex 700N gevlogen.
Vandaag zoude ze dat even gaan filmen op het veld.

Ik houd jullie op de hoogte als ik meer weet.

Groetjes Jonas

Nou Gerard, of dat lukt met een Honey Bee ;)

Ze laten die dingen niet invliegen door, laten we zeggen, mij, want met een filmpje met 6 minuten perfect gevlogen 8-jes en minutenlange side-in hoovers krijgen ze de fanboys niet op de banken ;) Ik vraag me af in welk segment ze de heli plaatsen (Vermoedelijk hetzelfde als waar de Rap 90SE in zit), aangezien het wat duurdere segment al is voorzien van de nodige modellen (Henseleit, Vibe).

de trex wil zich scharenmet alle modellen in de gemiddeld/hoge klasse qua vliegen met de betaalbare spares, tot nu toe lukt dat met alle modellen.

Heey allemaal,

Ik heb zeer goed nieuws voor jullie!!!

Gistere was ik even met Lukas Riva aant praten over msn.
Hij wist mij te vertellen dat de trex 700N binnen een maand a ander halve maand in de winkel rekken licht.
Vandaag gingen ze over de prijs klassen praten van deze machine.
Maar deze prijs zou volgens hem zeker niet zo hoog liggen.
Dus van wanneer dat ik meer weet van hem laat ik jullie dat ook weten.

Groetes Jonas

Heey iedereen,

Even jullie up to date houden met de vorderingen van de trex 700N.
Ik heb daarnet informatie gekregen in verband met de prijs van deze machine.

Jason , Lukas en Alan zouden deze heli proberen op de markt te brengen voor een goede 700 US dollar.

Deze prijs lijkt mij niet al te hoog voor een 90 machine.
Nu nog enkel wachten tot hij er is.

Groetjes Jonas

Back